به همت معاونت سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) و فرماندهی ناحیه، کارگاه توانمندسازی روش تحلیل سخنوری سیاسی و تبیین دکترین رفتار سیاسی با حضور پایوران، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها حوزه‌های مقاومت، هادیان سیاسی، رابطین نمایندگی، مربیان صالحین، مربیان فرهنگی و راویان کاروان‌های راهیان نور ناحیه مسلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۷۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این کارگاه آموزشی ابتدا سروان پاسدار ذوالفقاری جانشین ناحیه مسلم ضمن خیر مقدم به حاضرین شرکت کننده در کارگاه، با اشاره به موضوعات این کارگاه و اهمیت سخنوری سخنانی ایراد نمودند.

در ادامه هادی سیاسی ویژه سپاه امام رضا علیه السلام در جلسه اول سخنرانی خود به تشریح و تحلیل اصول سخنوری سیاسی به طور کامل پرداخته و کلیه موارد اصول سخنوری موثر در جذب مخاطب را بیان نمود.

خسروی در جلسه دوم با تبیین اصول دکترین رفتار سیاسی سپاه و بسیج و همچنین آگاه سازی مخاطبین مبنی بر اینکه مرجعیت سیاسی در مجموعه سپاه و بسیج برعهده معاونت سیاسی نمایندگی در سپاه می‌باشد، از شرکت کنندگان حاضر در کارگاه درخواست نمود برای اینکه سخنور خوبی بشوند باید مطالعه نمایند وبیشتر به کتاب و کتاب خوانی اهمیت دهند.

قابل ذکر می‌باشد که این جلسه در عصر روز شنبه ۹ تیرماه در مجتمع بقیه الله واقع در حر ۲۸ برگزار گردید و مخاطبین این برنامه به نحو احسن از این برنامه استقبال نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها