خبرهای داغ:
استاندار همدان با اشاره به اضافه شدن 950 تخت بیمارستان به تخت‌های بیمارستانی استان گفت: بیمارستان بهار نیز آماده بهره‌برداری است و بیمارستان تویسرکان تا پایان سال آماده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۵۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

افزایش 1950 تخت بیمارستانی در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت امروز در جلسه روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی استان همدان با بیان اینکه همدان در زمینه‌های دانشگاهی تلاش‌های خوبی داشته است، اظهار داشت: از 300 پروژه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی که با کمک سازمان برنامه و اعتبارات دانشگاه شروع شد ظرف 10 ماه 80 پروژه آن به بهره‌بردرای رسید و بعد از آن 100 پروژه نیز مجدد به بهره‌بردرای رسید و در هفته دولت نیز تعدادی دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اضافه شدن 950 تخت بیمارستان به تخت‌های بیمارستانی استان عنوان کرد: بیمارستان بهار نیز آماده بهره‌برداری است و بیمارستان تویسرکان تا پایان سال آماده می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در همدان بیان کرد: طرح تحول سلامت کار اساسی بود که در تاریخ ایران سابقه نداشته و در اجرای طرح 700 میلیارد تومان به جای مردم پرداخت شده که ارزشمند است.

وی تصریح کرد: اقدامات هتلینگ و خدمت به مناطق محروم در این دولت شروع شده و هماهنگی بین نظام پزشکی و سازمان برنامه و بودجه شروع شده که نتایج آن خدمات شایسته است.

نیکبخت با اشاره به راه‌اندزای دانشکده بین‌المللی دی 8 در همدان تاکید کرد: در این خصوص لازم است به استان کمک شایسته انجام شود.

وی از ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی به جای بیمارستان امام(ره) خبر داد و یادآور شد: ساخت این بیمارستان شروع می‌شود و همدان خدمت درمانی و بهداشتی به غرب کشور ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات