فرشید موفق گفت: آﻣﻮزش ﻫﻤﻮاره ﺑﻪ ﻋﻨﻮان وﺳﻴﻠﻪ ای ﻣﻄﻤﺌﻦ در ﺟﻬﺖ ﺑﻬﺒﻮد ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻋﻤﻠﻜﺮد و ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻼت ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﺪ ﻧﻈﺮ ﻗﺮار ﻣﻲ ﻣﻲ ﮔﻴﺮد و ﻓﻘﺪان آن ﻧﻴﺰ ﻳکی از ﻣﺴﺎﺋﻞ اﺳﺎسی و ﺣﺎد ﻫﺮ ﺳﺎزﻣﺎن را ﺗﺸﻜﻴﻞ می دﻫﺪ.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۳۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

فرشید موفق یک بسیجی و کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  آﻣﻮزش ﻫﻤﻮاره ﺑﻪ ﻋﻨﻮان وﺳﻴﻠﻪ ای ﻣﻄﻤﺌﻦ در ﺟﻬﺖ ﺑﻬﺒﻮد ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻋﻤﻠﻜﺮد و ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻼت ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﺪ ﻧﻈﺮ ﻗﺮار می ﮔﻴﺮد و ﻓﻘﺪان آن ﻧﻴﺰ ﻳﻜﻲ از ﻣﺴﺎﺋﻞ اﺳﺎﺳﻲ و ﺣﺎد ﻫﺮ ﺳﺎزﻣﺎن را ﺗﺸﻜﻴﻞ دﻫﺪ .

وی افزود: ﺑﺪﻳﻦ ﺟﻬﺖ ﺑﻪﻣﻨﻈﻮر ﺗﺠﻬﻴﺰ ﻧﻴﺮوي اﻧﺴﺎﻧﻲ ﺳﺎزﻣﺎن و ﺑﻬﺴﺎزي و ﺑﻬﺮه ﮔﻴﺮی ﻫﺮ ﭼﻪ ﻣﺆﺛﺮﺗﺮ از اﻳﻦ ﻧﻴﺮو،  آﻣﻮزش از ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ و ﻣﺆﺛﺮﺗﺮﻳﻦ ﺗﺪاﺑﻴﺮ و ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﺮای ﺑﻬﺒﻮد اﻣﻮر ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺸﻤﺎر می رود . ﻻزم ﺑﻪ ﺗﺬﻛﺮ اﺳﺖ ﻛﻪ آﻣﻮزش ﻳﻚ وﻇﻴﻔﻪ اﺳﺎسی در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ و ﻳﻚ ﻓﺮآﻳﻨﺪ ﻣﺪاوم و ﻫﻤﻴﺸگی اﺳﺖ و ﻣﻮﻗﺖ و ﺗﻤﺎم ﺷﺪنی ﻧمی ﺑﺎﺷﺪ .

موفق خاطرنشان کرد:ﻛﺎرﻛﻨﺎن در ﻫﺮ ﺳﻄحی از ﺳﻄﻮح ﺳﺎزﻣﺎن، اﻋﻢ از ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺳﺎده ﻳﺎ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﭘﻴﭽﻴﺪه ،ﻣﺪﻳﺮ ﻳﺎ زﻳﺮدﺳﺖ ـ ﻣﺤﺘﺎج آﻣﻮزش و ﻳﺎدﮔﻴﺮي و ﻛﺴﺐ داﻧﺶ و ﻣﻬﺎرﺗﻬﺎي ﺟﺪﻳﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻤﻮاره ﺑﺮاي ﺑﻬﺘﺮ اﻧﺠﺎم دادن ﻛﺎر ﺧﻮد از ﻫﺮ ﻧﻮع ﻛﻪ ﺑﺎﺷﺪ، روﺷﻬﺎ و اﻃﻼﻋﺎت ﺟﺪﻳﺪي ﻛﺴﺐ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ و هرزمان که ﺷﻐﻞ ﻛﺎرﻛﻨﺎن ﺗﻐﻴﻴﺮ ﭘﻴﺪا ﻛﻨﺪ، ﻻزم اﺳﺖ اﻃﻼﻋﺎت و ﻣﻬﺎرﺗﻬﺎی ﺟﺪﻳﺪی ﺑﺮای اﺑﻘﺎی ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ آﻣﻴﺰ وﻇﺎﻳﻒ ﺷﻐﻞ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ را ﻓﺮا ﺑﮕﻴﺮد.

ارسال نظرات