خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از فعالان قرآنی سپاه امامت تبریز، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام عصبانیت و دستپاچگی هر روز با عناوینی خشم خود را از حرکت انقلاب اسلامی و نفوذ منطقه ای و جهانی نشان می دهند و این حرکات نشان از راه درست انقلاب اسلامی، قدرت و تاثیرگذاری آن در جهان دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۳۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کاملی فر افزود: دشمنان تلاش دارد با فشارهای اقتصادی به مردم نقشه شوم خود را عملیاتی کنند ولی سخت در اشتباه هستند چراکه خط قرمز انقلاب مردم است و مسئولان و دست اندرکاران با تمام قوت باید به کمک مردم بیایند و نگذارند دشمنان از این دسیسه برای اهداف خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: مطالبات صنف های مختلف از صنف کارگران تا فرهنگی و کامیون داران و ... مطالبه های به حق و قابل پیگیری است ولی نباید به دشمن اجازه داد از این مطالبه به حق در راستای منافع خود استفاده ببرند و این نوع مطالبه گری را با اغتشاشات و شلوغ کاری به سمت دیگری سوق دهند و یقینا دشمن بار دیگر در این راه نیز شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام کاملی فر با گلایه از دولتمردان در خصوص تحقق شعار امسال، تصریح کرد: حمایت از تولید و کالای ایرانی اصلا در برنامه های دولت دیده نمی شود چراکه اگر دولتمردان به فکر تولید داخلی بودند مردم سرمایه های خود را به سمت تولید می بردند و اکنون شاهد این همه نوسانات بازارهای ارز و سکه و زمین و ... نمی شدیم.

ارسال نظرات