نصب المان شهید امیر سرلشکر خلبان ابراهیم امید بخش با حضور مسوولان کشوری و لشکری در گچساران

شهردار دوگنبدان گفت: المان شهید امیر سرلشکر خلبان ابراهیم امیدبخش و المان هواپیمای جنگنده اف ۵ درمیدان ورودی این شهرستان با حضور مسوولان کشوری و لشکری نصب خواهدشد.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۱۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
المان شهید خلبان امیر سرلشکر ابراهیم امید بخش پس از اتمام عملیات ساخت با استقبال فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، شهردار دوگنبدان، اعضای شورای اسلامی شهر، مسوولان، خانواده‌های شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم و همچنین در دید عموم نمازگزاران در نماز جمعه قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم مسعود ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: المان شهید خلبان امیرسرلشکرابراهیم امید بخش و المان هواپیمای «جنگنده اف ۵» عملیات ساخت آن‌ها به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: طبق تفاهم نامه امضا شده میان نیروی هوایی ارتش و شهرداری دوگنبدان المان سرلشکر خلبان شهیدابراهیم امیدبخش و ماکت هواپیمایجنگنده اف ۵ این شهید والا مقام در میدان “فرودگاه ” شهر دوگنبدان نصب خواهد شد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به ساخت این یادمان گفت: ساخت المان شهید سرلشکر ابراهیم امیدبخش و هواپیمای جنگنده اف ۵ و نصب آن در ورودی این شهرستان گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت و یادآوری حماسه و شور انقلابی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه با بیان اینکه المان شهیدخلبان امیر سرلشکر ابراهیم امید بخش در ورودی شهر دوگنبدان در فلکه فرودگاه نصب خواهد شد، عنوان کرد: در روز‌های آینده با حضور مسوولان کشوری و لشکری المان شهید خلبان ابراهیم امیدبخش و ماکت هواپیمای جنگنده اف ۵ در فلکه فرودگاه ورودی این شهرستان نصب خواهد شد.

ظفری افزود: اعتبارات برای ساخت المان شهید خلبان و هواپیمای جنگنده اف ۵ در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب و این اعتبارات در اختیار شهرداری دوگنبدان قرار گرفت.

ظفری عنوان کرد: مبلغ ۴ میلیارد ریال از سوی شهرداری و شورای شهر دوگنبدان برای ساخت این المان اختصاص و هزینه شد.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: وزن المان هواپیمای جنگنده شهیدامیر سرلشکر خلبان ابراهیم امید بخش به وزن ۱۰ تن و به طول ۲۰ متر و عرض ۱۳ متر است.

وی افزود: همچنین المان شهید خلبان ابراهیم امیدبخش به ارتفاع ۳ متر است که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان در ورودی شهر دوگنبدان در فلکه فرودگاه با حضور مسوولان کشوری و لشکری نصب خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار