سند دار شدن اراضی کشاورزی استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:سند دار شدن اراضی کشاورزی استان برای سند دار کردن اراضی کشاورزی استان برنامه ریزی های مطلوبی برای حد نگاری (کاداستر) انجام شده که این روند ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۰۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
الیاس تاج الدینی افزود: بر اساس آمار اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری، در چهار سال گذشته ۸۸۰ هکتار از زمین‌های منابع ملی استان از دست سودجویان و متصرفان آزاد شده است.
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان جهادکشاورزی استان فعال کردن بخش خصوصی و استقبال از سرمایه گذاران داخل و خارج کهگیلویه و بویراحمد و سرمایه گذاران خارج از کشور است.
تاج الدینی بر همکاری مدیران متولی برای حمایت از بخش سرمایه گذاری در حوزه جهاد کشاورزی تاکید کرد و ادامه داد: حلقه مفقودی صنایع تبدیلی و تکمیلی باید احیا و شناخته شوند و صنایع وابسته توسعه یابند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: اجرای راهبرد‌ها و دستورالعمل‌های سازمان جهاد کشاورزی به ویژه در تولید محصولات استراتژیک مثل گندم، دانه‌های روغنی و چغندر به جد در دستور کار است.
وی افزود: تمامی واحد‌های مرغداری و دامپروری باید بررسی و واحد‌های راکد و نیمه فعال شناسایی و راه اندازی شوند در غیر این صورت مجوز آن‌ها باطل می‌شود و مجوز‌ها به سرمایه گذارانی واگذار می‌شود که واحد‌ها را فعال کنند.
کهگیلویه و بویراحمد یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۸۰۰ هکتار عرصه جنگلی و مرتعی دارد که از این میزان ۹۹۹ هزار و ۱۰۰ هکتار جنگل و ۷۲۳ هزار و ۷۰۰ هکتار مرتع است.
ارسال نظرات