8 تیرماه روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی

امام جمعه موقت دوگنبدان گفت:۸ تیرماه سالروز حمله شیمیایی به مردم بی دفاع سردشت به دست جنایتکارانه حزب بعث عراق به نام روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی نامگذاری شده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۹۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
حجت الاسلام صفایی با اشاره به شهادت آیت الله صدوقی از شهدای محراب افزود:آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب هستند ایشان نماینده حضرت امام (ره) و امام جمعه یزد بود که درسال ۱۳۶۱ توسط عامل استکبار یعنی منافقین به شهادت رسید.
وی با اشاره به سالروز سرنگونی هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی توسط ناوگان آمریکایی در خلیج فارس گفت:در این جنایت آمریکایی‌ها که درسال ۶۷ انجام گرفت بیش از ۲۹۰ سرنشین این هواپیما به شهادت رسیدند و این روز به نام افشای حقوق بشر آمریکایی نام گرفته است.
صفایی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب در ایام تیرماه استکبار چه جنایاتی وقیحانه‌ای علیه کشورمان مرتکب شده است ادامه داد: شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در ۷ تیراز جمله این جنایات بود، اما ملت با وجود آن‌ها روزبه روز هوشیارتر و بیدار‌تر شد و درمقابل استکبار جهانی مقاومت کرد.
خطیب جمعه دوگنبدان گفت:امروز در جا‌های مختلف و سازمان ملل، جمهوری اسلامی را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند، جمهوری اسلامی که خودش این همه خسارت دیده و بیش از ۱۷ هزار شهید در این مملکت به دست منافقین ترور شده اند و آنوقت ما را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.
امام جمعه موقت دوگنبدان با اشاره به دیدار اخیرمقام معظم رهبری با مقامات قوه قضاییه اظافه کرد:دراین دیدار رهبری برمبارزه با مفاسد و مفسدین اقتصادی تاکید داشتند و فرمودند"با آن موردی که واقعا فساد است برخورد قاطع و روشن نمی‌کنیم".
صفایی ادامه داد:دستگاه قضا باید با مواردی که مفسد اقتصادی است فورا برخورد قاطع کند و الان با این مسئله گرانی که درهمه جای کشور وجود دارد به تعبیری کارد به استخوان رسیده است و باید مسئولین به فکر بیافتند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحران کم آبی افزود: مردم باید با مدیریت مصرف آب و برق و صرفه جویی از بروز مشکلات جلوگیری کنند.
ارسال نظرات