رئیس بنیاد مستضعفان و معاون بنیاد علویاعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای توسعه لنده کشور در سفری یک روزه به شهرستان لنده از طرح پرورش 350تنی ماهی قزل آلا، مزرعه 20هزار قطعه ای تولید مرغ در بخش موگرمون،کارخانه یخ و سردخانه 400 تنی این شهرستان بازدید کرد و گفت: برای فعال کردن طرح های اقتصادی فعالان و سرمایه‌گذاران باید به میدان بیایند و با فراهم کردن زمینه اشتغال و خروج از بن‌بست این شهرستان به دنبال کارآفرینی طرح های خود باشند.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۴۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
محمد سعیدی کیا افزود: در جامعه زمانی آثار مثبت کار خود را خواهیم دید که تولیدکننده‌ها از همه‌ی ظرفیت‌های موجود برای تولید و راه اندازی طرح‌ها استفاده کنند.
رئیس بنیاد مستضعفان کشور ضمن بازدید از مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در بخش موگرمون از پیشرفت تولید مرغ زنده در این شهرستان خبر داد و گفت: این بنیاد برای توسعه و ایجاد یک واحد سردخانه‌ای و کشتارگاه صنعتی مرغ در این شهرستان آماده است.
وی افزود: می‌توان از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان در جهت بهره وری و تولید و اشتغال پایدار تلاش مضاعف کرد که این کار مهم نیازمند مشارکت مردم در این عرصه است.
فرماندار شهرستان لنده نیز در حاشیه شورای اداری شهرستان که با حضور نمایندگان شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار شد گفت: برای توسعه، تجهیز و گسترش طرح‌های اقتصادی و سرمایه در گردش این طرح‌ها حمایت‌های لازم از طرف بنیاد مستضعفان و علوی انجام می‌شود.
دارا کریمی نژاد افزود:برای سرعت دادن به توسعه و گسترش طرح‌های تولیدی و اقتصادی این شهرستان با اولویت ۲۰ میلیون تومان تا سقف ۲ میلیارد تومان وام از طریق بانک سینا (بانک عامل بنیاد در لنده) پرداخت می‌شود.
وی از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای تجهیز سالن‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان لنده خبر داد و گفت:این بنیاد کار تکمیل مدرسه ۶ کلاسه شهرک فجر را که مدت ۸ سال نیمه ساخت رها شده است در اولویت قرار داده که به زودی تکمیل و به اداره آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.
سال گذشته بنیاد مستضعفان شهرستان قلعه گنج در استان کرمان را به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی و شهرستان لنده در کهگیلویه و بویراحمد را برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای انتخاب و معرفی کرد.
ارسال نظرات