با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان ۲ سارق مسلح که اقدام به سرقت کیف حاوی ۲ و نیم کیلو طلا کرده بودند ظرف ۴ ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۴۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان ۲ سارق مسلح که اقدام به سرقت کیف حاوی ۲ و نیم کیلو طلا کرده بودند ظرف ۴ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ حسن یاردوستی در تشریح این خبر گفت : در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت کیف حاوی طلای وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران در صحنه حاضر شدند و با انجام تحقیقات از فرد مال باخته دریافتند وی طلافروشی است که به صورت سیار اقدام به حمل طلا با کیف خود می‌کند.

این مقام مسئول عنوان داشت: مال باخته در حال حرکت در یکی از خیابان‌های سطح شهر اصفهان بود که دوسرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با در دست داشتن اسلحه کلت کمری به وی حمله ور شده و پس از سرقت کیف حاوی ۲ و نیم کیلوگرم طلا از صحنه متواری می‌شوند.

وی افزود: با اظهارات شاکی، جستجوی سریع و ضربتی برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و سرانجام مأموران پس از ۴ ساعت توانستند هر ۲ سارق را که حین فرار با یک دستگاه خودروی سواری سمند برخورد کرده و به صورت پیاده در حال متواری شدن بودند شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ یاردوستی خاطر نشان کرد: در این عملیات کیف حاوی طلا‌ها نیز به صورت صحیح و بدون هیچ گونه کم و کاستی به مال باخته تحویل و متهمان همراه پرونده به مراجع قضائی منتقل شدند.

وی تعرض به حقوق مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: تیم‌ها و گشت‌های انتظامی پلیس ۱۱۰ به صورت شبانه روز در تمامی خیابان‌ها و محله‌ها به گشت زنی می‌پردازند و در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلفی به سرعت آن را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست برای  کمک به ارتقای امنیت شهر، موارد مشکوک و مجرمانه را در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات