در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان.

یادواره شهدای آبروی محله ما در بیجار برگزار شد

در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان یادواره شهدای محله ما گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شکوهی و سلیمانی در پارک الغدیر بیجار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۳۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان بیجار و جمعی از خانواده شهدا در پارک الغدیر برگزار شد، حجت الاسلام ذبیح الله میرزایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خون شهدا تا ابد جبهه مقاومت و کشورمان را بیمه کرده است.

وی افزود: برگزاری یاد و خاطره شهدا در فضا‌های عمومی، پارک‌ها و کوچه‌ها، می‌تواند همه آحاد جامعه را با خود همراه کند، چون به برکت خون مطهر شهدا و ایثار و از خودگذشتی نیرو‌های مسلح امنیت، آرامش و امید به آینده در کشور بر قرار است.

مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه پیروی از آرمان شهدا و امام راحل نسخه شفابخش برای وضعیت کنونی جامعه است، گفت: ما اکنون تنها راه نجاتمان در برابر دشمن و تهاجم همه جانبه فرهنگی و نرم افزاری پیروی از اهداف و آرمان شهدا و پیروی از رهنمون‌های مقام معظم رهبری است.

میرزایی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در دنیای تبلیغات مسموم دشمنان علیه نظام و کشور اسلامی برخی مسوولان حواسشان باشد راه را بیرهه نروند و ملتمس دشمنان برای رفع مشکلات نشوند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از مسوولان برای مسدود کردن راه دشمنان بلد نیستند انقلابی حرف بزنند، گفت: در دنیای تبلیغات مسموم دشمنان علیه نظام و کشور اسلامی برخی مسوولان حواسشان باشد راه را بیرهه نروند و ملتمس دشمنان برای رفع مشکلات نشوند.

مداح اهل بیت و مدرس حوزه علمیه عنوان کرد: چهار طرف کشورمان آتش است و ما در میان این همه بلایا روی پای خود ایستاده‌ایم و همچنان با پیروی از اهداف و آرمان شهدا و به برکت خون مطهرشان از ایران اسلامی در حال پاسداری هستیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا در قالب آبروی محله گفت: برگزاری این مراسم معنوی در محلات شهری و سنگر‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج باعث استحکام نظام اسلامی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

میرزایی عنوان کرد: باید قدردان این نعمت بزرگ و تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه اسلامی باشیم که مهمترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

در پایان مراسم از خانواده ۲ شهید محله تخت بیجار، مادر شهید شکوهی و فرزند شهید سلیمانی، با اهداء لوح یادبود و هدیه‌ای تجلیل گردید.
ارسال نظرات