برخی می‌خواهند در جامعه جهانی از آمریکا فرشته بسازند

محمدرضا اکبری‌زاده رئیس شعبه چهارم دادگاه انقلاب گفت : در شرایط کنونی برخی می‌خواهند در جامعه جهانی از آمریکا فرشته بسازند در این حالت ما باید چهره واقعی ضد انسانی آمریکا را نشان دهیم.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۲۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، به همت سازمان بسیج رسانه  میزگرد تخصصی مطبوعاتی با موضوع «حقوق بی‌بشر آمریکایی» با حضور اکبری‌زاده قاضی دادگستری، مسلمی مسؤول فرهنگی سپاه ثارلله، بابایی عضو هیأت علمی دانشگاه باهنر و جمعی از اصحاب رسانه در محل  سازمان بسیج رسانه کرمان برگزار شد.

محمدرضا اکبری‌زاده رئیس شعبه چهارم دادگاه انقلاب اظهار داشت : از سال 94 تاکنون در همه سخنان رهبر انقلاب موضوع حقوق بشر مطرح بوده است در سال جدید دو ماه زودتر از هفته قوه قضائیه، 10 پرونده حقوق بشری را برای رسیدگی مطرح کردند که مسئله هسته‌ای، موشکی، حمایت از تروریسم و حقوق بشر از جمله این پرونده‌ها هستند.

وی افزود : در موازین دینی ما بحث حقوق بشر مطرح است و دشمن در این بخش با شناسایی دقیق، همه هجمه‌ها را در این زمینه به ایران وارد می‌کند لذا به همین دلیل باید با جدیت بیشتری در این بحث عمل کنیم.

اکبری زاده با اشاره به اینکه   در حال حاضر تاکتیک نظام از حالت دفاع به حالت تهاجم منتقل شده است و از سوی دیگر این کشورها از قبیل آمریکا علاوه بر زورگویی ابزارهای بین‌المللی از قبیل سازمان ملل را در اختیار دارند افزود : در شرایط کنونی برخی می‌خواهند در جامعه جهانی از آمریکا فرشته بسازند در این حالت ما باید چهره واقعی ضد انسانی آمریکا را نشان دهیم.

وی اظهار داشت : امروزه کشور درگیر جنگ نرم است جنگ افکار و اراده‌ها که یکی از مولفه‌های آن حقوق بشر است با مراجعه به تاریخ متوجه می‌شویم که در همه ادوار جنگ وجود داشته و ما باید در این جنگ چهره واقعی دشمن را نشان دهیم و باید ماهیت ضد انسانی را برای شهروندان آمریکایی و سایر جهانیان آشکار سازیم.

رئیس شعبه چهارم دادگاه انقلاب تصریح کرد : توجه داشته باشید موضوع حقوق بشر نباید محدود به این هفته باشد و در تمام طول سال در این زمینه باید کار شود اما این هفته ویترین این عمل است لذا رسانه‌ها باید به جد این موضوع را در طول سال پیگیری کنند.

 

اکبری‌زاده خاطر نشان کرد: در سال 95 و 96 دو قانون در راستای احقاق حقوق ایران در مقابله با آمریکا تصویب شده است و متاسفانه دولت به این قانون‌ها عمل نمی‌کند.

ارسال نظرات