مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی همزمان با دهه سوم مرداد سال جاری به میزبانی شهرستان قروه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۱۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلال قلعه شاخانی، امروز در جلسه کارگروه برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی در راستای ارتقاء، تشویق و ترویج اجرای عمومی آثار نمایشی در سطح استان و با تأکید بر تولید نمایش‌هایی با مضامین انسانی و فاخر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره تئاتر استانی به میزبانی شهرستان قروه برگزار می‌شود، عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، این جشنواره با حضور گروه‌های نمایشی استان همزمان با دهه آخر مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کردستان ویژه نمایش صحنه‌ای است، افزود: مسئولان برگزاری جشنواره دقت کنند، آثار نمایشی متقاضی، می‌بایست در فاصله زمانی شهریور ٩٦ تا یک هفته مانده به زمان بازبینی جشنواره سال ٩٧ در یکی از سالن‌های استان اجرای عمومی داشته باشند.

قلعه شاخانی بر فراهم کردن زمینه حضور همه گروه‌های نمایشی استان در این جشنواره تاکید کرد و افزود: اعضای دبیرخانه این دوره از جشنواره با برگزاری جلسات منظم و بهره مندی از حضور کارشناسان در هر چه بهتر برگزار کردن جشنواره تلاش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین گفت: چنانچه مواردی در فراخوان درج نشده باشد، موضوع از طریق ستاد جشنواره تصمیم گیری، اعلام و اجرا خواهد شد و اگر مشخص شود که آثار برگزیده از فراخوان تخطی کرده اند، ستاد جشنواره مانع حضور اثر نمایشی در هر مرحله از جشنواره می‌شود.


قلعه شاخانی، آخرین مهلت ارسال آثار برای بازبینی را تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه چهارم مرداد سال جاری اعلام و بیان کرد: نتایج بازبینی همزمان با هفتم مرداد اعلام و جشنواره نیزهمزمان با ١٦ دهه آخر مرداد سال جاری برگزار می‌شود. در ادامه این جلسه یونس صحرا رو به عنوان دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی معرفی شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات