ی افزود: با توجه به افزایش دمای هوا در روزهای پیش رو و بالا رفتن مصرف آب در بخش کشاورزی، برای تامین آب اراضی تحت پوشش شبکه البرز این شرکت از ساعت 20 امشب میزان رهاسازی آب از سد البرز را به میزان 20 متر مکعب افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۱۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید ابراهیم یخکشی اظهار داشت: رهاسازی آب سد گلورد به میزان حدود 1.6 مترمکعب در ثانیه از دیروز آغاز شده است.

وی افزود: این آب صرفا برای تداوم کشت اول و بهره‌برداری کمتر از آب زیرزمینی بوده لذا ضمن پرهیز از برداشت غیرمجاز از هدر رفت آن جلوگیری و در مصرف آب با توجه به افزایش دما صرفه‌جویی شود.

یخکشی با هشدار دوباره به مردم منطقه لفور سوادکوه و شهروندان بابل به ویژه ساکنان حاشیه رودخانه بابل رود گفت: خطر ناشی از بالا آمدن سطح آب رودخانه بابلرود به علت رهاسازی آب از سد آیت الله صالحی مازندرانی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به افزایش دمای هوا در روزهای پیش رو و بالا رفتن مصرف آب در بخش کشاورزی، برای تامین آب اراضی تحت پوشش شبکه البرز این شرکت از ساعت 20 امشب میزان رهاسازی آب از سد البرز را به میزان 20 متر مکعب افزایش می‌دهد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه بابلرود و خطرات احتمالی ناشی از آن از شهروندان به ویژه ساکنان مجاور این رودخانه و مسافران تقاضا می‌شود از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه مذکور و ورود به آن پرهیز و در صورت وقوع حوادث احتمالی این شرکت مسئولیتی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها