خبرهای داغ:
سرپرست بسیج دانش آموزی شهید فهمیده قاین:

برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 با حضور 80 دانش آموز در تابستان 97

سرپرست بسیج دانش آموزی شهید فهمیده قاین از برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 با حضور 80 نفر از دانش آموزان پسر در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۱۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محسن علی زاده سرپرست حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده قاین  با اشاره به برگزاری طرح هجرت 3 به همت دانش آموزان شهرستان قاین گفت:  این اردوها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت جلب مشارکت نوجوانان و جوانان در ساخت و ساز کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح هجرت 3 جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با شرکت درعرصه های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس و... و  به منظور شناسایی، هدایت و به کارگیری قابلیتها، توانمندیها و تجربیات و تخصص دانش آموزان، افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضاهای آموزشی برگزار می شود.

سرپرست حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده  مشارکت دانش آموزان در حفظ و نگهداری فضاهای آموزشی، آشناسازی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیتهای گروهی را از دیگر اهداف اردوهای طرح هجرت 3 در بین دانش اموزان برشمرد وگفت: در طول اجرای دوره نیز کلاس های تربیتی و ترویج فرهنگ اسلامی با حضور روحانی طرح برگزار می شود.

وی در ادامه اظهارکرد: امسال 80 نفر در قالب 800 نفر روز در فعالیت های تابستانی طرح هجرت 3 شرکت خواهند کرد.

علی زاده اعزام 2 گروه جهادی از دانش آموزان در قالب اردوهای 7 روزه در جهت خدمات رسانی به مناطق محروم در تابستان را از دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی در سال جاری برشمرد .

وی از افتتاح طرح هجرت با حضور دانش آموزان شرکت کننده در طرح و مسئولین در روز شنبه 11 تیر ماه خبر داد و گفت: این طرح تا پایان تابستان با مشارکت فعال دانش آموزان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها