فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره تحریم‌های اخیر علیه ایران گفت: رزمندگان باجان خود از مرزوبوم و نفوذ دشمن جلوگیری کردند و در امور اقتصادی که پای جان انسان در میان نیست باید بافکر و عمل و نیروی متخصص داخلی از گردنه‌های سخت اقتصادی عبور کرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۷۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، سردار علی فدوی عصر دیروز در سالروز شهادت سردار عارف مهدی خوش‌سیرت در حسینیه والدین حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه شرکت در یادواره شهدا دعوت از سوی شهدا است اظهار کرد: شهادت فیض بزرگی است که به بندگان خاص خدا عنایت می‌شود.

وی افزود: خداوند شهید را در مقامی قرارداد که می‌تواند شفاعت کند و تأثیرگذار باشد بنابراین باید به فکر خود و عمل خویش باشیم و با توسل کنیم به شهدا برای سربلند شدن در برابر خداوند به تکلیف خود عمل کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به چهلمین سال انقلاب گفت: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی مردم پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند و چهلمین سال عمر انقلاب، سال تکمیل شدن نظام جمهوری اسلامی است.

فدوی با بیان اینکه در وعده‌های خدا تخلفی نیست بیان کرد: اگر بندگان خدا به فرمان‌ها الهی توجه کنند خداوند نیز به مردم و انقلاب اسلامی عنایت ویژه‌ای خواهد کرد.

وی با بیان اینکه توان نظامی آمریکا در نیروی دریایی او است خاطرنشان کرد: آمریکا ادعا می‌کند ابرقدرت است و نیروی توانمند نظامی است ولی امروز دشمنان به زبان خودشان به قدرت ایران اسلامی اقرار می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا به این نتیجه رسیده که توان بازدارندگی لازم ندارد تصریح کرد: آمریکا متوجه قدرت انقلاب اسلامی‌شده و قصد دارد تا باهم پیمانان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای قدرت ایران در منطقه را کاهش دهند.

فدوی وجود شهدای ایرانی، افغانستانی در سوریه را از معجزات دانست و گفت: امروز چندین گروه مانند حزب‌الله در مقابل استکبار در منطقه صف‌آرایی کرده‌اند و خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی و آمریکا ربوده‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ قدرتی قابل‌مقایسه باقدرت ایران نیست اظهار کرد: وعده خدا حتمی است و هر ملتی که به هر دلیلی بتواند خودش را به قدرت لایزال خداوند برساند خدا نیز آنان را هدایت و کمک می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره تحریم‌های اخیر علیه ایران بیان کرد: هیچ‌چیزی ارزشمندتر و سخت‌تر از حفظ جان نیست که رزمندگان باجان خود از مرزوبوم و نفوذ دشمن جلوگیری کردند و در امور اقتصادی که پای جان انسان در میان نیست باید بافکر و عمل و نیروی متخصص داخلی از گردنه‌های سخت اقتصادی عبور کرد.

فدوی با بیان اینکه مردم کشور از اول انقلاب تاکنون پای انقلاب ایستادند و هیچ‌گاه از تهدید‌ها نترسیدند خاطرنشان کرد: باید با وحدت و همدلی مانند حوزه‌های نظامی که به موفقیت دست‌یافتیم در عرصه‌های اقتصادی نیز موفق شویم.

وی با بیان اینکه نباید به برخی سخنان خلاف واقع در کشور توجه کرد گفت: دعوای ایران با آمریکا بر سر ذخایر نفتی و یا خاک ایران نیست آمریکا به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است تا بتواند به مستکبری خود در جهان ادامه دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اینکه ملت ایران در طول چهل سال در مقابل دشمنی‌های بسیاری ایستادگی کرده است گفت: مسئولانی که به آرمان‌های انقلاب باور ندارند باید پاسخگو باشند که چرا در انقلاب مسئولیت پذیرفته‌اند و نباید به‌گونه‌ای عمل کنند که در شأن ملت انقلابی ایران نباشد.

به گزارش بسیج، سردار عارف، شهید مهدی خوش‌سیرت از فرماندهان تیپ دوم محرم و معاون لشکر ۱۶ قدس گیلان بود که در ۱۶ عملیات بزرگ دوران دفاع مقدس همچون؛ طریق‌القدس، فتح المبین، بیت‌المقدس، فتح خرمشهر، رمضان، مسلم ابن عقیل، محرم، والفجر 4، والفجر 6، هور العظیم، قدس، بدر، والفجر 8، کربلای 2، کربلای 5 و نصر 4 حضور محوری داشت و پس از ۱۳ بار جانبازی سرانجام در ششم تیرماه 1366 در ارتفاعات ماووت عراق، ندای ارجعی الی ربک را از معشوق حقیقی‌اش شنید و بی‌تابانه و لبیک‌گویان به سویش پرکشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات