نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان با اعلام اینکه جامعه به نشاط نیاز دارد و این مهم را از سوی دولت توقع داریم، گفت: شادی به همراه نشاط در جامعه زندگی مردم را متحول کرده و آسایش به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۶۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی اظهار کرد: ذات اقدس پروردگار زنده و پاینده است و توقف ندارد، ثبات و دوام داشته و مرگ در حریم ذات مقدس ایشان جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه حیات همه موجودات وابسته به حیات خداوند است، اظهار کرد: همه اشیاء در عالم و ماسوای عالم روزی می‌میرند و پس از آن خداوند تبارک و تعالی جان حضرت عزرائیل را گرفته و فقط ذات الهی باقی خواهد ماند، تاکنون کسی به راز آفرینش پی نبرده است و تنها خدا عالم به همه امور است.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه مرگ یک حقیقت ناشناخته ، حیرت‌زا و بهت‌آور است گفت: دانشمندان این دوره معترفند که در کرات دیگر موجودات زنده‌ای وجود دارند، از نشانه‌های خلقت خداوند خلقت آسمان و زمین و جنبندگانی است که بین این دو زندگی می‌کنند که ما از بسیاری از آن مطلع نیستیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: شناخت درست ائمه و امامان نکته بسیار حائز اهمیتی است و توجه به احادیث گران‌بهای ائمه اطهار در این راه موثر است.

طبرسی در ادامه با اشاره به فرموده امام علی(ع)، اظهار کرد: فهم راز خلقت کار ساده‌ای نیست، خداوند همه موجودات را تا روز موعود مدیریت می‌کند.

وی تصریح کرد: اسلام دین کاملی است، در این راه خداشناسی نعمت بزرگی است و خدا را شاکریم که در کشور اسلامی در خانواده‌ای مسلمان متولد شدیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در پایان هفته قوه قضاییه قرار داریم، اظهار کرد: شهید بهشتی به عنوان یک الگو برای خودمان و انقلابمان است، شهیدان قاسمی، اکبری، کریمی و ناطق از جمله شهیدانی بودند که ما باید ادامه دهنده راهشان باشیم. به گفته شهید بهشتی ما نباید اجازه بدهیم استعمارگران برای ما برنامه‌ریزی کنند. باید تابع رهبری باشیم تا از فشارهای روانی و عملی و تبلیغاتی نجات پیدا کنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان قوه قضاییه مطالب مهمی را مطرح کردند، بطور خلاصه این که ما با بدخواهان آشتی نداریم، هدف توجه به خواسته و رفاه مردم است.

طبرسی با اشاره به اوضاع بد بازار و اعتراضات مردم بیان کرد: آرزوی دشمن این است که در داخل کشور کارها را یک مشت غافلان به دست گرفته و کسب و کار در بازار را مختل کنند. اینها همان مردمانی هستند که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و رعایت حقوقشان باید در اولویت قرار بگیرد.

وی با با بیان اینکه دلالان ارز باید شناسایی شوند، ادامه داد: ما در میان مردم از جنس مردم هستیم و انقلاب با قیام مردم به رهبری امام بوجود آمد، ما نیازی به قیم نداریم که ما را اداره کند.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه دشمن قصد دارد بگوید ما دارای عدم کفایت سیاسی هستیم، اظهار کرد: دولت باید به داد مردم برسد، مردم ایران مردم نجیبی هستند که استقامت و پایداری می‌کنند.

وی با اشاره به شادی غرورآفرینی که تیم فوتبال ایران برای مردم ما به ارمغان آوردند تصریح کرد: حریف تیم ما بسیار قدرتمند بود با این حال بازی خوبی ارائه داده شد. این شادی موقتی بود که فضا را مفرح کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان با اعلام اینکه جامعه به نشاط نیاز دارد و این مهم را از سوی دولت توقع داریم، گفت: شادی به همراه نشاط در جامعه زندگی مردم را متحول کرده و آسایش به دنبال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها