خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند خبر داد

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی سراب گیان

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه برای ساماندهی سراب گیان یک میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی درنظر گرفته‌ایم، گفت: این اعتبار شناور است و در صورتی که همین مبلغ را شهرداری و شورای شهر گیان برای این امر در نظر نگیرد، اعتبار مذکور به موضوع دیگری اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۵۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی سراب گیانمراد ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: تا زمانی که در نهاوند هستم با خودم عهد کرده‌ام خدمتگزار مردم باشم و به جز خدمت به چیز دیگری فکر نکنم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم به حواشی ورود پیدا کنم و از هدف اصلی که خدمت به مردم با ایجاد اشتغال و گسترش تولید است، باز بمانم.

فرماندار نهاوند گفت: همه مردم باید مسئولین را در راه خدمتگزاری صادقانه یاری کنند و دست توانای آنان در این راه باشند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با بکارگیری همه ظرفیت‌های داخلی ممکن می‌شود، ابراز داشت: باید تلاش کنیم از همه ظرفیت‌های شهرستان در این راه بهره بگیریم.

 ناصری با اشاره به اینکه برای ساماندهی سراب گیان یک میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی درنظر گرفته‌ایم، افزود: این اعتبار شناور است و در صورتی که همین مبلغ را شهرداری و شورای شهر گیان برای این امر در نظر نگیرد، اعتبار مذکور به موضوع دیگری اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه درآمد سراب باید صرف ساماندهی و گسترش اشتغالزایی شود، گفت: ۴ کیلومتر روشنایی مسیر سراب گیان از جمله اقدامات اخیر در راستای ساماندهی سراب بوده است. 

فرماندار نهاوند عنوان کرد: باید امنیت و آرامش گردشگران را با فرهنگ‌سازی و یاری کردن نیروهای برقرارکننده امنیت فراهم کنیم، اینکه بگویند سراب گیان از نظر امنیت از سایر نقاط گردشگری استان ضعیف‌تر است، در حد یک شایعه است؛ باید تلاش کنیم گیان را به جایگاه واقعی خود برسانیم و سبب توسعه گردشگری آن شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات