خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از سفر دکتر جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امروز نهم تیرماه به ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۴۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

سفر معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ملایرمحمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر گفت: دکتر جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز نهم تیرماه به ملایر سفر می‌کند.

وی دعوت از معاون وزیر بهداشت برای سفر به ملایر را در راستای انعکاس میدانی و جامع مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان و بهره‌گیری از تعامل سازنده با دولت با هدف جلب اعتبارات و امکانات مورد نیاز عنوان کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان با وزیربهداشت و طرح نیازهای کنونی ملایر در حوزه بهداشت و درمان به ویژه ضرورت احداث مرکز آنژیوگرافی و تجهیز مراکز درمانی روستاها و توسعه کمی و کیفی بیمارستان‌ها، سفر جان‌بابایی را در راستای تحقق نتایج این دست نشست‌ها توصیف کرد.

وی ادامه داد: بازدید از مراکز درمانی و تشخیصی شهرستان، بررسی مشکلات و نیازهای کنونی بهداشتی و درمانی ملایر، رسیدگی به وضعیت احداث بیمارستان خیرساز و... از جمله برنامه‌های جان‌بابایی در سفر به ملایر است.

کاظمی گفت: پس از سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به ملایر، سفر آتی معاون درمان این وزارتخانه، دومین حضور مدیران عالی بهداشت و درمان کشور در شهرستان ملایر به دعوت کاظمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات