عضو ستاد سیره شهدا قم با بیان اینکه دشمنان امروز نگران تر از همیشه هستند گفت: برگزاری یادواره شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از راهکارهای مهم در مقابله با جنگ دشمنان در عرصه های مختلف است.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۸۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سید محمد میرعلی اکبری در یادواره شهدای روستای قلعه آقا عبدالله بخش بسطام شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد جامع این روستا برگزار شد در سخنانی با
گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا بویژه شهید بهشتی و یاران انقلاب و شهدای روستای قلعه آقا عبدالله وآیت الله شاهرودی مرجع بزرگ شیعیان جهان با بیان اینکه این انقلاب به برکت مجاهدت و ایستادگی ملت ایران و خون های زیاد به این مرحله از شکوه و بالندگی رسیده افزود: امروز ایران اسلامی در قله های افتخار سربلند در جهان ایستاده و اینها همه از خون شهدا و ایستادگی مردم و رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده این نظام دست از توطئه برنداشته اند گفت: امروز شاهد هستیم که دشمنان ناکام از جنگ و تحریم رو به جنگ‌ روانی و‌ میدانی به فرموده رهبر انقلاب آورده اند و ما باید با توجه به سیره و راه شهدا در مسیر شکست دشمن گام برداریم.
میرعلی اکبری با بیان اینکه برگزاری یادواره ها و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از جمله راهکارهای مهم در مقابله با جنگ دشمنان است افزود: امروز همه به اتحاد و وحدت حول محور ولایت نیاز داریم و باید تلاش کنیم تا با همت و پشتکار توطئه های دشمنان را خنثی نماییم.
وی با بیان خاطراتی از مقاومت و ایستادگی شهدا در برابر دشمنان تا دندان مسلح گفت: آن روز ما با دست خالی در برابر دنیا ایستادیم اما امروز ما دستانمان پر است و همین باعث شده دشمنان ناراحت و نگران باشند و این قدرت ماست که سبب بازدارندگی در مقابل دشمنان شده است.
عضو ستاد سیره شهدا قم تصریح کرد: با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و‌توجه به سیره شهدا می توانیم دشمنان را در جنگ اقتصادی ناکام گذاریم و این نیاز به جدیت مسئولین و‌همراهی همه آحاد مردم دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها