همزمان با فاجعه هفتم تیر

برگزاری یادواره شهدای شهرک های فجر و همت شاهرود

یادواره شهدای هفتم تیر و شهدای شهرک های فجر سپاه، شهید همت، بهارستان، ذوالفقار و رجا شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۵۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران انقلاب، یادواره شهدای شهرک های فجر، شهید همت، بهارستان، ذوالفقار و رجا شاهرود در مسجد امام خمینی( ره) شهرک فجر سپاه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم که همراه با نماز مغرب و عشا برگزار شد، کلیپی از شهدای دفاع مقدس این شهرک ها که بیش از ۵۰ شهید بودند پخش شد و مداح اهل بیت کربلایی علی اکبر نظری در وصف شهدا و اهل بیت به مریثه خوانی پرداخت و فرمانده سپاه کربلا استان مازندران به سخنرانی با موضوع منافقین قدیم و جدید پرداخت.
حجت الاسلام حسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود نیز در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی از برگزار کنندگان این برنامه تقدیر کرد و این ایام را به مسئولین دستگاه قضا و قضات و کارمندان این نهاد انقلابی تبریک گفت و بر سخنان رهبر انقلاب در باب عدالت تاکید کرد.
ابن مراسم به همت پایگاه شهید همت و یاسین حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابی طالب و صدیقه کبری سپاه شاهرود و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار