پیام دبیرخانه ستاد امربه معروف رامسر بمناسبت هفته قوه قضائیه:

منطق متقن شهید بهشتی در تثبیت نظریه ولایت فقیه، در تاریخ انقلاب بی بدیل بود/ تدقیق در نگرش این متفکر انقلابی، نیاز امروز جامعه ی اسلامی است

می توان اوج درخشش افکار و نظریات این عالم مجاهد(شهید بهشتی) را در زمان تنظیم و تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی به عینه لمس کرد که با منطق متقن خود، تثبیت نگاه حکومت ولایت فقیه در برابر مدافعین نگرش های غربی را به رخ همگان می کشانید.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۴۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دبیرخانه ستاد امر معروف و نهی منکر شهرستان رامسر به مناسبت هفتم تیر ماه و گرامیداشت هفته  قوه قضائیه بیانیه ای صادر کرد، متن آن به این شرح است؛

️هفتم تیر ماه سال شصت، روزی که در تقویم تاریخی میهن اسلامی، یادآور مظلومیت و خدمت صادقانه عدالت خواهان و حق طلبان بود

در چنین روزی بود که یکی از مخلص ترین یاران امام و انقلاب، شهید مظلوم دکتر بهشتی در جنایت هولناک منافقین کور دل، به همراه ۷۲ دو تن از یاران خدومش در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

شهید دکتر بهشتی را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر فعال در جهت زمینه سازی حکومت اسلامی نام برد؛شخصیتی که از حیث اشراف به موضوعات حقوقی و در کنار آن تسلط به مباحث فقهی و اسلامی، در تاریخ انقلاب اسلامی بی بدیل و استثنا بود.

️می توان اوج درخشش افکار و نظریات این عالم مجاهد را در زمان تنظیم و تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی به عینه لمس کرد که با منطق متقن خود، تثبیت نگاه حکومت ولایت فقیه در برابر مدافعین نگرش های غربی را به رخ همگان می کشانید.
امروز نیز با وجود گذشت ده ها سال از شهادت ایشان، در صورت تدقیق و تحلیل در نگرش و افکار این متفکر انقلابی، می توان بروزترین و راهگشا ترین راهبردها را برای برون رفت از مشکلات جامعه برنامه ریزی کرد.

از این رو جا دارد در سالروز شهادت آیت الله بهشتی اولین رئیس دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید بزرگوار و یارانش، برای تمامی دست اندرکاران قوه قضائیه خصوصا ریاست محترم و دادستان جوان و پرتلاش شهرستان رامسر آرزوی توفیق و سربلندی و استقامت برای ادامه راه دشوار عدالت گستری بنماییم.

                                                   دبیرخانه ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان رامسر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار