خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر امشب با حضور چشمگیر زائران و اقشار مختلف استان قم به ویژه روحانیون و طلاب در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۳۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در حرم بانوی کرامت برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر امشب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه دشمنان به صورت مستمر به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: فعالیت‌های گسترده دشمنان در حرکت مردم خللی ایجاد نکرده و نتوانسته حضور آن‌ها را در صحنه کم‌رنگ کند چراکه دفاع مردم از انقلاب اسلامی ریشه در اعتقادات دینی آن‌ها دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انواع توطئه‌ها، تحرکات، دسیسه‌ها و جنایات را علیه انقلاب سازماندهی و اجرا کردند، اظهار کرد: هجوم گسترده تبلیغاتی، بایکوت سیاسی، تحریم اقتصادی، جنگ تحمیلی و عملیات هدفمند تروریستی در قالب تهدیدات نیمه سخت علیه انقلاب و مردم از جمله تلاش‌های دشمنان است.

بر اساس این گزارش، زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها و اقشار مختلف استان قم به ویژه طلاب و روحانیون در این مراسم حضور پر شوری داشتند.

لازم به ذکر است، مدیحه‌سرایی حاج اسلام‌میرزایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها