مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: سه ملی پوش مازندرانی فوتبال کشور ( پور علی گنجی، ابراهیمی و رضائیان) به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی در هر سه دیدار حضور داشتند که بازی درخشان هر سه آنها موجب شادی و خوشحالی مردم را فراهم آورد.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۳۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رامین رضائیان بازیکن ارزنده تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه عصر پنجشنبه هفتم تیرماه  با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و دیگر علاقه‌مندان پرشور به ورزش وارد زادگاهش شهر ساری شد.

این استقبال که در میدان بزرگ امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، حضور پرشور شهروندان موجب ترافیک سنگین در خیابان های منتهی به میدان امام خمینی(ره) ساری شد.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که در مراسم استقبال حضور داشت، حضور قهرمانانی همچون رامین رضائیان، امید ابراهیمی و مرتضی پورعلی گنجی را در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه افتخار ورزش استان دانست.

وی گفت: این سه ملی پوش مازندرانی به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی در هر سه دیدار حضور داشتند که بازی درخشان هر سه آنها موجب شادی و خوشحالی مردم را فراهم آورد.

همچنین رامین رضائیان بازیکن ارزنده تیم ملی فوتبال از حضور پرشور مردم در مراسم استقبال از وی قدردانی کرد و گفت: بازیکنان تمام تلاش‌شان را در رقابت‌های جام جهانی در مقابل تیم‌های بزرگی چون اسپانیا و پرتغال انجام دادند ولی حیف که جای ایران در ادامه این مسابقات خالی است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه با برتری یک بر صفر مقابل مراکش، تساوی یک بر یک در برابر پرتغال و باخت یک بر صفر مقابل اسپانیا با چهار امتیاز یکی از بهترین نتایج را در ادوار حضور در جام جهانی کسب کرد.

گفتنی است، رامین رضائیان اهل سمسکنده ساری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها