بزرگ‌ترین مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته استقامت جاده و در مسافت 120 کیلومتر در جاده نکا و میاندرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۳۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیداحمد میری‌قلعه‌سری اظهار کرد: بزرگ‌ترین مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته استقامت جاده و در مسافت 120 کیلومتر در جاده نکا و میاندرود برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این مسابقات براساس آیتم‌های جهانی و زیر نظر فدراسیون است که افراد منتخب به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران بیان کرد: همه تلاش ما برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات و میزبانی مناسب از ورزشکاران و دوچرخه‌سواران از سراسر کشور است که امیدواریم میزبان خوبی در مازندران باشیم.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری مازندران هم با اعلام اینکه کمیته فنی این دوره از مسابقات  هفتم تیرماه برگزار و پذیرش دوچرخه‌سواران از سراسر کشور انجام می‌شود، اظهار کرد: با پذیرش ورزشکاران از سراسر کشور، مسابقات در روزهای جمعه و شنبه برگزار می‌شود.

عبدالمطلب کریمی در گفت‌وگو با فارس، افزود: دوچرخه‌سواران در  روز جمعه و شنبه در مسافت در نظر گرفته شده 120 کیلومتری در جاده نکا و میاندرود رکاب می‌زنند.

وی گفت: همکاری پلیس راهور، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و حفاظتی از نکات قابل توجه در این بخش است و مسابقات در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود.

کریمی ادامه داد: در کنار تلاش شبانه‌روزی هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران برای میزبانی این دوره از مسابقات، هیأت موتورسواری هم پای کار آمده و تلاش مجدانه دارد.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری مازندران تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این دوره از مسابقات با حضور 160 ورزشکار و دوچرخه‌سوار از سراسر کشور برگزار می‌شود که تعداد دقیق ورزشکاران شرکت کننده و استان‌ها بعد از اتمام پذیرش اعلام می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: مرتضی رضوانی، مهدی مهدی‌پور، حمیدرضا(سینا) زمردی، و عادل ابوپورپیشه، چهار نماینده مازندرانی حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

کریمی عنوان کرد: براساس اعلام فدراسیون دوچرخه‌سواری، ورزشکاران از 31 استان کشور در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند که آمار قطعی بعد از اتمام پذیرش اعلام می‌شود.

وی افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور سال 1397 در بخش استقامت جاده و تایم تریل انفرادی (آقایان رده‌های سنی بزرگسالان و امیدها) در استان مازندران برگزار می‌شود.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران گفت: بازی های آسیایی جاکارتا ـ پالمبنگ 2018 از ۲۷ مرداد الی ۱۱ شهریورماه امسال در شهر جاکارتا کشور اندونزی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها