رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامعه این شهرستان، با اشاره به اینکه شهید بهشتی همواره خود را فدای اسلام و انقلاب کرد و هرگز از انقلاب و رهبری برای خود هزینه نکرد، گفت: این شهید و معمار قوه قضائیه اعتقاد به دفاع از حقوق مردم بر اساس مبانی اسلامی داشت و در این راه خار چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۰۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی امیری افزود: این شهید بزرگوار در زندگانی، سخنان و موضعگیری های خود انصاف را رعایت کرده و حق پذیر بود.
وی ادامه داد: ایشان در رفتارهای خود حرکتی نکرده بود که به ضرر یا علیه آرمان های متعالی اسلامی و انقلابی باشد.
حجت الاسلام امیری اضافه کرد: اخلاص و حق پذیری شهید بهشتی رمز ماندگاری این شخصیت جاودانه انقلاب و میهن اسلامی در طول سالیان اخیر در دل های ملت ایران است.
حجت الاسلام امیری بیان کرد: شهید بهشتی اسلام شناسی بزرگ بود که همواره در تبیین و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در داخل و خارج از کشور تلاش و مجاهدت کرد.
وی با بیان اینکه باید مسیری که رهبر انقلاب برای آینده روشن کرده ادامه دهیم گفت: با وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه، حفظ وحدت و انسجام بین سلایق و مسئولان راهگشای مشکلات موجود است.
حجت الاسلام امیری افزود: دشمن با بکارگیری برخی دسیسه ها و توطئه ها عامل دامن زدن به مشکلات اقتصادی بوده و این مشکلات را نباید به گردن مسئولان و یک قوا بیاندازیم.
وی ادامه داد: اکنون میدان وحدت بوده و قوای سه گانه کشور باید دست در دست هم در جهت رفع مشکلات اهتمام کرده و کشور را از این برهه و مشکلات اقتصادی نجات دهند.

ارسال نظرات