رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

آماده راه‌اندازی شعبه کمیسیون فرهنگی مجلس در خراسان رضوی هستیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آماده راه‌اندازی شعبه کمیسیون فرهنگی مجلس در خراسان رضوی و مشهد هستیم.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۸۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام احمد مازنی ظهر امروز در جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با استاندار خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی اظهار داشت: امروز باید با تاسی به سیره شهید بهشتی گفت‌وگو را به ویژه در عرصه‌های فرهنگی در دستور کار قرار دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصلاح برخی قوانین فرهنگی و همچنین نظارت بر حسن اجرای آن‌ها یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفته و این روند را تا پایان مجلس دهم شورای اسلامی ادامه خواهیم داد.

مازنی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی نهاد‌های مختلفی مانند میراث فرهنگی، ارشاد، حوزه‌های علمیه، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی حضور دارند که باید هم افزایی خاصی میان این نهاد‌ها صورت بگیرد تا خروجی فعالیت‌ها افزایش پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژگی فرهنگی مشهد و استان خراسان رضوی تاکید کرد: فعالیت در حوزه‌های فرهنگی دارای مزایای ویژه‌ای است که یکی از آن‌ها این است که می‌توان از طریق فعالیت در حوزه فرهنگی و شاخه‌های آن مانند گردشگری از میزان آسیب‌های اجتماعی کاست.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه آماده هستیم تا شعبه‌ای از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را در استان خراسان رضوی فعال کنیم ادامه داد: قطعا با توجه به ظرفیت‌هایی مانند نماینده، ولی فقیه در استان و تولیت آستان قدس این مسئله امکانپذیر است و ما نیز این آمادگی را داریم.

مازنی گفت: خراسان رضوی و مشهد می‌تواند نقش بی بدیلی در هم افزایی فرهنگی میان نهاد‌های مختلف فعال در این حوزه داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها