خبرهای داغ:
مدیر کانون فرهنگی هنری فرهنگ روستای نردین گفت: به‌ منظور رشد و پرورش فکری دانش آموزان نسبت به غنی‌سازی اوقات فراغت، کلاس‌های تابستانی این کانون آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۷۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،آمنه سالاری با اعلام این خبر گفت:امسال همانند سنوات گذشته کانون فرهنگی هنری فرهنگ روستای نردین  برای  پرکردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان این روستا اقدام به برگزاری برخی کلاس های فرهنگی،هنری، مرزشی،مذهبی و…کرده است.

وی ادامه داد: با استفاده از مربیان مجرب، برگزاری کلاس‌های قرآن شامل(حفظ، روخوانی وروانخوانی)، احکام، نقاشی، مداحی، اذان، اقامه، سرود، خوشنویسی، کاردستی وخلاقیت، فضای مجازی، زبان انگلیسی ، شناخت ودوستی با شهدای مدافع حرم وشهدای روستاو… در کانون فرهنگی هنری فرهنگ روستای نردین برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فرهنگ روستای نردین با بیان آنکه غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و دانش آموزان در عصر کنونی با نگاه به تهاجم فرهنگی بسیار ضروری است گفت: افزایش شادابی، نشاط و ارتقاء سلامت روحی و روانی دانش‌آموزان در برنامه ریزی های اوقات فراغت قرار گرفته است.

سالاری با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای تهاجمات فرهنگی و نفوذ فرهنگی در ایران، تصریح کرد:دشمن امید خود در زمینه نظامی را از دست داده و به جنگ نرم و فرهنگی روی آورده است که دستگاه های فرهنگی در این زمینه باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اوقات فراغت جوانان نیازمند برنامه ریزی جامع و دقیق است افزود: اوقات فراغت موضوع بسیار مهمی در بحث نیازسنجی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است.

سالاری انسجام و ساماندهی فعالیت ها و برنامه های اوقات فراغت ، هماهنگ سازی و ایجاد وحدت رویه در برنامه ها و فعالیت ها و شناسایی ظرفیت های کانون ها و ارتقاء سطح توانمند ی ها و فراهم آوردن زمینه جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد را در  برنامه ریزی برنامه های تابستانه ضروری دانست

ارسال نظرات
پر بیننده ها