مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی در جمع خانواده شهدای تربت حیدریه:
مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی بیان داشت: ایثارگران پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۶۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی در طی دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر شهرستان تربت حیدریه افزود: پدران شهدا، جانبازان و آزادگان می‌توانند الگوی مردم داری را به پسران این سرزمین، و مادران، همسران شهدا، همسران آزادگان و جانبازان می‌توانند صبر، ایثار و مقاومت را به دختران ایران اسلامی بیاموزند.

وی با بیان اینکه ایثارگران پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند، اظهار داشت: نسل جوان جامعه باید با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا آشنا شوند و بدانند که امنیت ایران اسلامی با خون شهدا تامین و تضمین شده است.

معصومی در بیان علت سفرش به تربت حیدریه گفت: رفع یا پیگیری مشکلات خانواده ایثارگر تربت حیدریه عمده‌ترین دلیل این سفر است و ظهر امروز نیز در جلسه شورای اداری ویژه بررسی مشکلات ایثارگران که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد، به تشریک مساعی با آن‌ها برای رفع مشکلات این عزیزان خواهیم پرداخت.

مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: ایثارگران اسوه‌های صبر و استقامت هستند و اگر بنای کار ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، شیوه‌های رفتاری این عزیزان بهترین روش برای الگوگیری برای سایر اقشار جامعه هستند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: مطمئن باشید آن بخش از مشکلات که به صورت حضوری قابل رفع باشد، همینجا و اگر نیاز به پیگیری و انجام مکاتبات اداری داشته باشد، انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها