خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: سهم اعتبارات امسال شهرستان در مجموع ۳۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که ۲۰ درصد آن هنوز ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۶۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

۳۶ میلیارد تومان سهم اعتبارات امسال نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در اولین کمیته برنامه‌ریزی سال ۹۷ با دستور کار توزیع اعتبارات دستگاه‌های شهرستان اظهار داشت: از میزان کل اعتبارات ابلاغی، دستورالعمل ۲۰ درصد آن هنوز ابلاغ نشده است و تا دو هفته دیگر اعلام خواهد شد.

وی افزود: سهم اعتبارات امسال شهرستان در مجموع ۳۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که ۲۰ درصد آن هنوز ابلاغ نشده است.

فرماندار نهاوند ابراز داشت: درحال حاضر از حدود ۲۹ میلیارد تومان اعتبار، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان استانی، ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نفت و گاز و ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار متوازن بین ۲۰۹ پروژه تقسیم‌بندی شده است.

وی با بیان اینکه نباید محور توسعه شهرستان را به اعتبارات دولتی محدود کنیم، اضافه کرد: تجربه نشان داده است که توسعه هر منطقه، رابطه مستقیمی با مطالبه مردم آن منطقه داشته است، به میزانی که ما خواستار توسعه و پیشرفت باشیم و آن را در اولویت خود قرار دهیم و در این راستا دلسوزانه پیگیری کنیم، می‌توانیم مسیر ترقی را طی کنیم.

ناصری با اشاره به اینکه هوشمند کسی است که فرصت‌ها را به موقع شکار کند، گفت: همه ما در سهم‌خواهی‌های حوزه اعتبارات، باید از ظرفیت نماینده شهرستان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات