خبرهای داغ:
امام جمعه عجب شیر:

خون شهدای هفتم تیر سند حقانیت نظام است

امام جمعه عجب شیر در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در این شهرستان، گفت: خون شهدای هفتم تیر سند حقانیت و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۳۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت ‌الاسلام محمود شربیانی افزود: نظام اسلامی ایران در طول سال ‌های متمادی با پرورش انسان‌ هایی با فضائل اخلاقی و ایمان عالی نظیر شهید بهشتی و مطهری در برابر توطئه‌ های دشمنان بیمه شد.
وی با قدردانی از خدمات دستگاه قضایی یادآور شد: سلامت و کارآمدی دو ویژگی مهم قوه قضائیه است و تکلیف اصلی این قوه تضمین این دو ویژگی مهم است.
حجت الاسلام شربیانی اظهارداشت: امیدواریم قضات مومن و متعهد از تمام توان خود برای اجرای عدالت و برخورد با مخلان امنیت اجتماعی استفاده کنند.
وی افزود: دشمنان اسلام از همان ابتدا چشم دیدن سربلندی ایران اسلامی را نداشتند و ترور شخصیت ‌های مهم از جمله برنامه ‌های آنها بود.
حجت الاسلام شربیانی به ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار خدمات بسیار زیادی در مجلس خبرگان و دستگاه قضایی و شورای انقلاب انجام داد.
وی اضافه کرد: تأثیرات این شخصیت بی بدیل انقلاب اسلامی، سبب کینه دشمنان نظام اسلامی شد و سرانجام این شخصیت را هدف ترور قرار دادند.
حجت الاسلام شربیانی ادامه داد: شهید بهشتی پاسدار واقعی اسلام و انقلاب اسلامی بود و هرگز از آرمان های بلند نظام اسلامی و انقلاب در مقابل دشمنان کوتاه نیامد.
وی بیان کرد: دشمن تلاش داشت تا با شهادت آیت الله بهشتی و ترور شخصیت هایی همچون رهبر معظم انقلاب، حرکت انقلاب اسلامی ایران را ساقط کند که با رشادت های جوانان به اهدافش نرسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها