مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: در حال حاضر دولت، اتاق اصناف و همه مسئولان امر موظف هستند با وحدت کلمه در جهت رفع مشکلات گام برداشته و آرامش کامل را به بازار باز گردانند.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۲۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره اتفاقات و اعتراضات اخیر در بازار تهران اظهار داشت: بازارایان به برخی مشکلات اقتصادی نظیر رکود بازار، عدم تثبیت قیمت ها و افزایش قیمت ارز معترض بودند اما در یکی دو روز اخیر با برنامه ریزی و دخالت عده ای از اراذل و اوباش تحرکات و نا امنی هایی در بازار تهران صورت گرفت، که بازاریان جهت حفاظت از اموال خود مجبور به تعطیل کردن مغازه های خود شدند.

حسن پور افزود: قطعاً برخی از عوامل این ناآرامی ها از خارج از کشور دستور دارند و خط می گیرند تا از فضای مطالبات مردم سو استفاده کرده و جو را نا آرام کنند. متاسفانه بحث شبکه های اجتماعی و عدم مدیریت صحیح آن نیز به این وضعیت دامن زده است.

وی با بیان اینکه صف کسبه و معترضین از معاندین جداست، عنوان کرد: خوشبختانه با تامین امنیت بازار، کسبه محترم از امروز به فعالیت عادی خود بازگشتند.

مسئول سازمان بسیج اصناف تاکید کرد: در حال حاضر دولت، اتاق اصناف و همه مسئولان امر موظف هستند با وحدت کلمه در جهت رفع مشکلات گام برداشته و آرامش کامل را به بازار باز گردانند.

حسن پور گفت: سازمان بسیج اصناف نیز از همان ابتدا و با مشاهده برخی تحرکات در بازار علاءالدین تهران با انتشار بیانیه ای نسبت به حرکات مشکوک هشدارهای لازم را داد که در کنترل فضا موثر بود. همچنین جلسات متعددی با روسای اتحادیه اصناف، هیات امنای شرق بازار و ائمه جماعات مساجد بازار برگزار شده و در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات