خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان‌غربی:

آمریکا نماد بارز نقض حقوق بشر است/انقلاب اسلامی ارائه دهنده تئوری مستضعفین در برابر مستکبرین است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان‌غربی گفت: آمریکا نماد بارز نقض حقوق بشر در جهان است.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۱۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد حیدری زاد در همایش بازشناسی حقوق بشر آمریکایی که با حضور بسیجیان اقشار مختلف در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهدیم که آمریکا با خوی جنایتکاری خود دنبال برهم زدن نظم و استقلال بین‌المللی است.

وی افزود: قطعا آمریکا نماد بارز نقض حقوق بشر در جهان است به همین دلیل برخورد با کشورهای مستقل و مسلمان را در دستور کار دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان‌غربی، ایجاد ترس و وحشت در میان ملل آزادیخواه را نشانه خوی استکباری ایالات متحده دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران ارائه دهنده تئوری مستضعفین در برابر تئوری مستکبرین است که توسط امریکا مطرح شده بود و به همین دلیل امروز شاهد برخورد آن کشور با مبانی انقلاب اسلامی هستیم.

در این مراسم، سرهنگ کریم علی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه هم در سخنانی با اشاره به جنایات آمریکا در سالیان مختلف، عنوان کرد: آمریکا به هیچ وجه حق ندارد از حقوق بشر حرف بزند چراکه این کشور ناقض اصلی حقوق بشر بوده و در طول تاریخ این امر به وضوح نمایان شده است.

وی تیرماه را نماد جنایتکاری آمریکا در ایران اسلامی نام برد و گفت: سخن گفتن از اینکه آمریکا حامی حقوق بشر است طنزترین مطلبی است که امروز بیان می‌شود

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای ترور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات