خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

کشورهای بیگانه منافع ما را می‌خواهند نه سعادت ما را

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با اشاره به سخنان برخی از معاندین داخلی گفت: کشورهای بیگانه کمکی به ما نخواهند کرد آنان منافع ما را می‌خواهند نه سعادت ما را، بنابراین چرا برخی به بیگانگان دل بسته‌اند؟
کد خبر: ۹۰۳۰۵۰۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

کشورهای بیگانه منافع ما را می‌خواهند نه سعادت ما راحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه ملت انقلابی اسلامی ایران بیان داشت: بیگانگان باید بدانند ملت ایران انقلابی تا آخرین نفس در برابر اجانب ایستاده است وهیچ وقت سرخم فرود نمی‌آورد.

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان و استکبار افزود: امروز تمام امید ملت‌های مظلوم  جهان به انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان در ادامه  با اشاره به سخنان برخی از معاندین داخلی گفت: کشورهای بیگانه کمکی به ما نخواهند کرد آنان منافع ما را می‌خواهند نه سعادت ما را.

وی ادامه داد: چرا برخی به بیگانگان دل بسته‌اند مگر تجربه عراق، سوریه و هر جایی که آمریکا در امور آنها دخالت کرده را فراموش کرده‌اند، که چگونه ناموس و آبروی این کشورها به تاراج رفت.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین نیز باید پیشاپیش این ملت که در مسیر انقلاب هستند استوارتر باشند و بدانند ملت ایران هیچ گاه از مسیری که آمده‌اند باز نخواهند گشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار