معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح نشاط معنوی از ۱۶ تیر امسال در ۱۰ امامزاده شاخص استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۸۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه راستان زنجان :حجت الاسلام موسی موسوی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  گفت:همه ساله طرح نشاط معنوی با آغاز فصل تابستان و به صورت سراسری در کشور اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان هم اجرا می شود، افزود: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اجرا می شود.

 

این مقام مسوول به حضور ۱۰ مبلغ از قم به عنوان مربی در این طرح و برخی مسوولان فرهنگی و مربیان بومی در این طرح اشاره کرد و گفت: درسنامه هایی در سه جلد با موضوع تربیتی، فرهنگی و اخلاقی تهیه و در اختیار این مربیان قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: طرح نشاط معنوی از ۱۶ تیر امسال آغاز می شود و تا پایان شهریور ادامه دارد و ۱۰ امامزاده شاخص استان زنجان مجری این طرح هستند.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار دانش آموز از کلاس های نشاط معنوی بهره مند شدند، تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال حضور پرشورتری را شاهد باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به صورت منسجم و هدفمند از اهداف این طرح است، افزود: اوقاف و امور خیریه جزو سازمان های برنامه محور است و تلاش می کنند تا در این طرح از فرصت های ایجاد شده برای تقویت بُعد تربیتی و اخلاقی جوانان و نوجوانان استفاده کرد.

 

حجت الاسلام موسوی به اجرای کلاس های مهارتی در طول تابستان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های سازمان در این زمینه اجرای کلاس های سبک زندگی اسلامی با عنوان زندگی به رنگ خداست که با حضور ۸۰ نفر در امامزاده سید ابراهیم زنجان در حال اجراست.

 

به گفته وی، سازمان تلاش می کند تا با همکاری و تعامل با دیگر دستگاه ها برنامه های مهارتی را برای دانش آموزان و خانواده ها اجرا کند.

 

این مقام مسوول ادامه داد: کلاس های طرح نشاط معنوی در رشته های مسابقات قرآنی، ورزشی، اردوهای تفریحی و زیارتی اجرا می شود.

 

ارسال نظرات