جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بازاریان در صف اول مبارزه با جنگ اقتصادی دشمنان قرار دارند

جانشین رئیس سازمان بسیج در یادواره شهدای اصناف یزد گفت: نقش بازاریان باید همانند نقش فرماندهان گردان ها، تیپ ها و لشکرها در دفاع مقدس، بروز و ظهور پیدا کند.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۵۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جانشین رئیس سازمان بسیج کشور در یادواره شهدای اصناف و بازاریان استان یزد گفت: فلسفه وجودی و علت اصلی برگزاری یادواره شهدا تبلور ادامه راه شهیدان و نشان دهنده ادامه راه مقاومت و ایستادگی است.

سردار «محمدحسین سپهر» افزود: ملت ما در هشت سال دفاع مقدس با سخت‌ترین شرایط در مقابل جنگ تمام عیار دنیا علیه انقلاب اسلامی است ایستاد و این مبارزه نه تنها ۴۰ سال بلکه تا آخر الزمان ادامه دارد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: امروز صهیونیست مسیحی و صهیونیست یهودی مقابل انقلاب اسلامی ما صف کشیده در همه عرصه‌ها با مبارزه می‌کند تا اسلام حاکمیت پیدا نکند و انقلاب اسلامی محدود شود.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه ما وظیفه داریم در همه عرصه‌ها در مقابل دشمن بایستیم، اذعان داشت: امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی صحنه‌های مبارزه با دشمن بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر شده است؛ امروز شرایط مبارزه ما با دشمن نیاز به بصیرت دارد.

وی ادامه داد: اگر ما در هشت دفاع مقدس در جنگیدیم که تمام ابعاد مشخص بود و ما در مقابل او در خاکریز‌ها می‌جنگیدیم، اما دشمنان لایه‌های پنهان دارند و امروز ما با جریان‌های مختلف فکری سیاسی، فرهنگی و مذهبی روبرو هستیم.

جانشین سازمان بسیج تاکید کرد: ابعاد دشمنی با ملت ایران به اوج خود از لحاظ پیچیدگی و گستردگی رسیده است لذا مبارزه با دشمنان در عرصه‌های مختلف نیازمند بصیرت، فهم عمیق و شناخت لایه‌های مختلف دشمنی است.

سردار سپهر با اشاره به ایجاد ناامیدی در بین ملت ایران توسط دشمنان تاکید کرد: برنامه اصلی و محور نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی تغییر نگاه و باور‌های مردم و مسئولان و در نهایت پمپاز ناامیدی در جامعه است.

وی تاکید کرد: ما در دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور در اوج جنگ ایستادیم و مقاومت کردیم و امروز که به مراتب وضعیت اقتصادی بهتر از گذشته است باید با همت، همدلی و وحدت مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

وی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امروز قرارگاه دشمنی علیه ملت ایران در وزارت خزانه داری آمریکا قرار دارد، گفت: نقش بازاریان، فعالان اقتصادی، بازرگان و شبکه‌های مالی و پولی ما باید همانند نقش فرماندهان گردان ها، تیپ‌ها و لشکر‌ها در دفاع مقدس، بروز و ظهور پیدا کند.

سپهر ادامه داد: همه نقشه‌های ضد انقلاب و جریان دشمنان خارجی زمین گیر کردن ملت ایران در عرصه اقتصادی است تا مردم را ناامید کنند؛ توقع این است که شما بازاریان و فعالان اقتصادی در عرصه‌های تولیدکالا، توزیع، رعایت حقوق مصرف کنندگان، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی تلاش کنید و نگاه به درون داشته باشید.

وی با اشاره به آدرس غلط عده‌ای که حل همه مشکلات را به مذاکره و کوتاه آمدن در برابر آمریکا می‌دانند، خاطرنشان کرد: امروز کسانی که با این سابقه سیاه آمریکا بازهم نامه می‌نویسند و از مذاکره با آمریکا می‌گویند تا خائنن یا غافل.
ارسال نظرات