خبرهای داغ:
طرح تابستانه جوانه های صالحین پایگاههای مقاومت بسیج هندیجان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۴۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مراسم طرح نشاط و تعالی جوانه های صالحین پایگاههای مقاومت ناحیه هندیجان با حضورفرمانده ناحیه سپاه ،امام جمعه موقت ،سرمربی صالحین و بسیجیان در مسجد جامع هندیجان افتتاح شد.

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی نژاد در مراسم صالحین اظهار کرد:بسیجیان در هر جایی حضور داشته باشند همواره موجب خیر و برکت و پیشرفت هستند و بسیج بدنه فعال نظام مقدس جمهوری اسلام ایران ودر خط ولایت فقیه و رهبری قرار دارد و طرح های شجره طیبه صالحین بهترین فرصت برای آموزش بسیجیان است.

وی افزود:کلاس های قرآنی بایستی با همکاری مربیان صالحین در طرح اوقات فراغت با بهترین روش فرهنگی و با ایجاد انگیزه مناسب برای بسیجیان مخصوصا با جذب جوانان و نوجوانان برگزار شود که یاد گیری قرآن بهترین راه سعادتمند ی جوانان در تمام مراحل زندگی خواهد بود.

وی بابیان اهمیت حلقات صالحین در میان جوانان گفت:کلاس های حلقات صالحین می تواند در رشد جوانان با فراگیری معلومات علمی،قرآنی وورزشی تاثیرگذار خواهد بود و یک بسیجی در واقع می تواند در تمام مراحل فریب ونیرنگ دشمنان را سرکوب نماید و این اقدامات با یادگیری و شرکت در این حلقات محقق خواهد شد.

عجم دشتی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد:جوانان و نوجوانان را به سمت منویات ومعارف امام راحل ،مقام معظم رهبری وکتب شهید والامقام مطهری با خوش رویی و روش های مناسب فرهنگی هدایت کرد و از آسیب های اجتماعی شامل فضاهای مجاز و ماهواره آگاه و جلوگیری نمود.

وی اشاره به الگو پذیری راه وروش اهل بیت (ع)و امام راحل بیان کرد:برای رسیدن به خود باوری علمی و دینی بهترین روش الگو پذیری راه وروش و سیره اهل بیت (ع)،امام راحل و بزرگان دینی و شخصیت های مهم اسلامی و انتقال به نسل های جوان آینده که در جامعه اسلامی ایران و کل جهان مفید و تاثیرگذار است.

در ادامه مراسم معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین حیدریان نژاد در جمع بسیجیان و مربیان صالحین اظهار کرد:از حضور مربیان و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای برادران و خواهران و مخصوصا فرمانده ناحیه و امام جمعه موقت هندیجان در افتتاحیه طرح نشاط وتعالی جوانه های صالحین هندیجان در این شرایط آب و هوایی تقدیر و تشکر می شود وامیدوارم با همکاری همه در جذب جوانان و نوجوانان در کلاس های سه ماهه تابستان صالحین با یاری خداوند نتایج خوبی در پایان این طرح شاهد باشیم.

وی بابیان اولویت مهم در آموزش قرآن عنوان کرد:از عمده اقدامات مفید و تاثیرگذار که بایستی باجدیت انجام بگیرد تلاش مستمر در یادگیری قرآن با برگزاری مرتب و منظم کلاس های قرآنی در سه ماهه تابستان است که با همکاری مربیان صالحین انجام خواهد گرفت.

در پایان مراسم افتتاحیه حکم های مسئولیت در طرح جوانه های صالحین به فرماندهان پایگاه ها و مربیان صالحین خواهر و برادر از سوی معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان به آنها اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها