مسوول سابق بسیج کارگری زنجان در گفتگو با "بسیج":
رسول اکبری گفت: برای مدیریت منابع انسانی باید سطح دانش، اطلاعات و مهارت ها و قابلیت ها را ارتقا داد. توسعه منابع انسانی تنها از آموزش های زیادی حاصل نمی شود بلکه باید بصورت برنامه ریزی شده و نظام مند عمل شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۳۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

 رسول اکبری مسوول سابق بسیج کارگری زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با توجه به اینکه ویژگی زمان ما جهانی شده است و ارتباطات انسانی در عرصه جهان گسترش یافته است لذا داشتن منابع انسانی و کارگران توانمند، خلاق و ارزش آفرین سلاح اصلی مدیران ددر رقابت خواهد بود.

وی با بیان اینکه آینده واحدهای تولیدی در این است که بتوانند ظرفیت هایی را برای منابع انسانی خود ایجاد نمایند افزود: این در حالی است که یک نظام مدیریت منابع انسانی جامع در ایجاد رقابت بیشتر و مستمر نقش اساسی دارد.

اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: در میان فعالیت های متنوع مدیریت منابع انسانی، توسعه منابع انسانی از متعارف ترین و هزینه برترین فعالیت های مدیریت منابع انسانی محسوب می شود.

 مسوول سابق بسیج کارگری زنجان در خاتمه افزود: برای مدیریت منابع انسانی باید سطح دانش، اطلاعات و مهارت ها و قابلیت های کارکنان و کارگران را ارتقا داد. این در حالی است که توسعه منابع انسانی تنها از آموزش های زیادی حاصل نمی شود بلکه باید بصورت برنامه ریزی شده و نظام مند عمل شود.

ارسال نظرات