معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد:
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، کلید توسعه کشور است.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۳۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)،   به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان،رضوان حکیم زاده در نشست اعضای شورای معاونین  استان و روسای نواحی، شهرستان ها و مناطق آموزشی حوزه آموزش ابتدایی را پایه و اساس دستگاه تعلیم و تربیت خواند و اظهار کرد: تقویت این حوزه مبنای توسعه آموزش و پرورش است.

  حکیم زاده با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گفت: تحقق این سند نیازمند پیوست اجرایی کامل و دقیق است.

  وی با بیان این که تربیت چندساحتی با بسترسازی لازم محقق می شود، افزود: اگر می خواهیم به اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم، باید زیرساخت های لازم را فراهم آوریم.

  معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اهمیت عدالت آموزشی، گفت: ایجاد فرصت های برابر یاددهی و یادگیری، لازمه تحقق عدالت آموزشی است.

  حکیم زاده جداسازی مدارس را مانع از تحقق عدالت آموزشی خواند و تصریح کرد: این گونه جداسازی ها باعث شکل گیری طبفات اجتماعی در جامعه می شود.

  وی برنامه تدبیر را اصلی ترین برنامه حوزه ابندایی ذکر کرد و افزود: با اجرای این برنامه بسیاری از اهداف آموزش ابتدایی محقق خواهد شد.

  حکیم زاده با بیان این که سرمایه گذاری در آموزش و پرورش کلید توسعه کشور است، خاطرنشان کرد: بهبود کیفیت آموزشی در سایه رقابت زدایی از محیط آموزشی و زمینه سازی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان  محقق می شود.

  گفتنی است در این جلسه که مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، معاون  آموزش ابتدایی استان گزارشی از برنامه ها و فعالت های این حوزه ارائه نمود و در ادامه تعدادی از اعضای شورای معاونین استان و روسای نواحی، شهرستان ها و مناطق دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون مباحث آموزشی بیان کردند.

ارسال نظرات