مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سفیران آموزش نقش مهمی در شکوفایی استعدادهای دانش آموزان دیرآموز دارند.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۳۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)،   به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود در گردهمایی سفیران آموزش در همدان با بیان این که آموزش و پرورش محور توسعه پایدار است، اظهارر کرد: هر جامعه ای در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری کند، هرگز دچار مشکل نخواهد شد.

  پورداود کودکان و نوجوانان را منابع عظیم سرمایه و با ارزش ترین ذخایر یک ملت خواند و افزود: هرچقدر برای حفظ این سرمایه ها تلاش کنیم، جامعه سعادتمندی خواهیم داشت.

  وی با اشاره به تأکید آموزه های دینی بر اهمیت تربیت و آموزش، گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز که نقشه راه دستگاه تعلیم و تربیت است، اهداف مهمی برای حوزه ابتدایی تعریف شده است.

  مدیرکل آموزش و پرورش استان در تشریح این اهداف گفت: رشد فضایل اخلاقی، پرورش انسان های مومن، ارتقای کمی و کیفی فرصت های برابر آموزشی برای همه کودکان، توسعه یادگیری گروهی و خلاق، توسعه دانش و ارتقا ی سطح مهارت های فردی، بهره گیری از فن آوری های نوین و تعامل مدرسه با خانواده ها از جمله این اهداف است.

  پورداود با اشاره به ویژگی های دانش آموزان دیرآموز، تصریح کرد: نقش معلمین در رشد و شکوفاتی استعدادهای این دانش آموزان بسیار مهم است.

  وی گفت: اگر به این دانش آموزان مانند سایر انسان ها نگاه کنیم، بر ماست که تلاش وافر خویش را دوچندان کنیم و برای آموزش و پرورش آنان سنگ تمام بگذاریم.

ارسال نظرات