مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:مصداق استقلال و عزتمندی کشور در حوزه تمدن ایرانی اسلامی، حمایت همه آحاد جامعه از تولیدات داخلی و بهره‌مندی از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۲۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش حمایت از کالای ایرانی با حضور نمایندگان اصناف و تولیدکنندگان استان ایلام صبح امروز در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد.
در این همایش سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این همایش با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی و اشتغال‌زایی برای کارگر ایرانی یکی از مهم‌ترین مسائل کشور است، گفت: حمایت عملی از تولیدکنندگان داخلی و معرفی بِرَندهای با کیفیت کالای ایرانی به بازار و مردم است که می‌توانند جایگزین کالای خارجی در سبد خانواده ایرانی شوند.
وی ادامه داد:خرید کالای ایرانی حمایت از تولید و اشتغال ملی است و مردم با خرید کالای ایرانی هم تولیدکنندگان داخلی را به ارتقاء کیفیت و افزایش تولید محصولات تشویق می‌کنند و هم با ایجاد رونق اقتصادی در بازار به اشتغال‌زایی و ثبات شغلی کارگران ایرانی کمک می‌کنند. 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه حوزه اقتصاد یکی از محورهای اصلی توطئه‌آفرینی استکبار جهانی برای ضربه زدن به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تکیه بر توان داخلی و اعتماد به کارآفرینان و نخبگان جوان کشور راه عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌های اقتصادی است. 
سردار حسینی تاکید کرد: اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تولید، اشتغال و حمایت از کالای ایرانی هم محقق می‌شود اما اگر مسوولین آن را در دستور کار نگذارند و فقط بُرشی از آن را بگیرند، کار به جایی نمی رسد.
وی گفت: مصداق استقلال و عزتمندی کشور در حوزه تمدن ایرانی اسلامی، حمایت همه آحاد جامعه از تولیدات داخلی و بهره‌مندی از کالای ایرانی است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود:بحث حمایت از کالای ایرانی اهمیت ویژه‌ای در ثبات رونق اقتصادی، معیشت و دغدغه اشتغال در کشور دارد و این نام‌گذاری با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب‌شده است.
وی به مزایای خرید از کالاهای ایرانی تأکید کرد و بیان کرد:رونق بخشیدن فضای کسب‌وکار، ارتقاء قدرت ملی، تثبیت عزت ملی، جلوگیری از بیکاری جوانان و کارگران است. تولید ملی و حمایت از کارآفرین یا هر شخصی که بتواند کمکی به تولید ملی انجام دهد باید در اولویت کاری مسئولین قرار گیرد.
در ابتدای این همایش تعدادی از نمایندگان صنوف استان ایلام به بیان دغدغه های خود پرداختند.

 

ارسال نظرات