خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ارومیه:

هفته حقوق بشر آمریکایی نشان دهنده جنایات استکبار علیه ایران است

فرمانده سپاه ارومیه گفت: در هفته ای قرار داریم که در هر روز آن گوشه ای از جنایات چهل ساله آمریکا علیه مردم ایران ثبت شده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۰۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

علی نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار داشتدر هفته ای قرار داریم که در هر روز آن گوشه ای از جنایات سی ساله آمریکا علیه مردم ایران ثبت شده است، از بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی و بمباران شیمیایی سردشت و ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران تا ترور شهید صدوقی و ترور نافرجام مقام معظم رهبری که تنها گوشه ای از جنایات منادیان حقوق بشر را نمایش می دهد که خود بزرگترین نقض کننده حقوق انسان ها هستند.

وی افزود: امپراطوری رسانه ای غرب به رهبری صهیونیسم طوری تبلیغ می کند که جای ظالم و مظلوم عوض شده و با وقاحت تمام جنایت ها و مفاسد خود را وارونه جلوه داده و ملت های آزاده و عدالتخواه را مقصر معرفی می کنند.

ای مسئول با اشاره به بمباران شیمیای سردشت خاطرنشان کرد: سردشت یک تجربه تاریخی برای ما دارد و آن اینکه دولت هایی که رژیم بعثی را مسلح به سلاح های شیمیایی و کشتار جمعی کرده بودند لباس انسان دوستی به تن کرده و اقدام به پذیرش و در مان مصدومان حمله شیمیایی کردند.

 علی نژاد ادامه داد: این سیاست منافقانه دشمن است که امروز در موضوعاتی همچون توافق هسته ای و برجام نیز مشهود است.

فرمانده سپاه ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد: مردم ایران هرگز جنایات و ظلم های دشمن از جمله آمریکای جنایتکار را فراموش نمی کند و به نبرد تاریخی خود با استکبار ادامه می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات