مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای اجرای بخشنامه ابلاغیه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور واحد هماهنگی میز خدمت در سازمان منطقه آزاد ماکو راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۴۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

غلامرضا سلیمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی به منظور دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات سازمان اعم از خدمات اخذ مجوزهای سرمایه گذاری و ارائه خدمات موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد ماکو واحد هماهنگ کننده با عنوان “میز خدمت” در طبقه همکف ساختمان شماره یک سازمان منطقه آزاد ماکو استقرار یافت.

وی افزود: در این طرح یکی از معاونان و یا مدیران سازمان با اعطای اختیارات لازم جوابگوی ارباب رجوع خواهند بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: این واحد هماهنگی با خدمت رسانی به مردم و با هدف افزایش سرعت وکیفیت و همچنین کاهش هزینه های امورات اداری مراجعین استقرار یافته است.

این مسئول گفت: راه اندازی میز خدمت در راستای عملیاتی کردن راهبردهای کلی سازمان است و با توجه به اهتمام جدی به این موضوع خدماتی که از طریق میز خدمت ارائه می شود باید به اطلاع عموم مردم برسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه با راه‌اندازی میز خدمت تمرکز خدمات واحدهای اجرایی سازمان با استفاده از فن آوری اطلاعات قابل انجام است افزود:  این کار مرحله بسیار مهمی در استفاده از خدمات الکترونیکی و زمینه ساز غیرحضوری شدن خدمات خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات