خبرهای داغ:

سركشی مسئول روابط عمومی قرارگاه حمزه (ع) از پايگاه هاي عملياتی گردان 306 سپاه خوی

مسئول روابط عمومی و تبليغات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت:امنیت مناطق شمال غرب کشور مديون رشادت و جانفشانی رزمندگان است.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۳۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی،  سرهنگ پاسدار حبيب اسدي در حاشیه بازدید از مناطق مرزی خوی بر انسجام و آمادگی و اطاعت از رهبری تاکید و اظهار داشت: دشمنان با به راه انداختن تحریم سعی در ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم و دولت دارند تا از این طریق بتوانند راه نفوذی به ایران پیدا کنند.

وي از مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی دلاورمردان گردان 306 مالک اشتر تقدیر کرد و افزود: امروزه با برقراری امنیت پایدار در مناطق کسی جرات نگاه  مغرضانه به انقلاب اسلامی ندارد.

این مسئول اظهار داشت: رزمندگان اسلام در برابر هر تهدید و نفوذی از جان مایه گذاشته و در این راه  به مکتب حسین بن علی(ع) توجه ویژه ای دارند و راز بیمه کشور در برابر دشنان را همین می دانند.

مسئول روابط عمومی و تبليغات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در ادامه ضمن بازدید از نحوه فضاسازی محوری، محيطی و داخلی يگان های مستقر در مناطق عملياتی سپاه شهرستان در جریان مسائل امنیتی منطقه قرار گرفته و در راستای بهبود اوضاع و پیشبرد ماموریت یگان های رزم مستقر در منطقه راهنمایی های لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات