رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی مشکلات پیش پای رانندگان و کامیون داران در کمیته حمل و نقل کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۲۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بررسی مشکل کامیون داران در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، گفت: این جلسه با حضور رئیس سازمان راهداری با هدف تسریع در رفع مشکلات رانندگان برگزار شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تعداد ناوگان باربری در کشور به نسبت میزان بار موجود 50 درصد بیشتر است، افزود: با توجه به عدم توازن میان بار و ناوگان بی عدالتی در حوزه تقسیم کار ایجاد شده است.

ناهماهنگی موجود میان دستگاه های راه و ترابری استان ها بر حجم نارضایتی های رانندگان افزوده است

رضایی با تاکید بر اینکه ناهماهنگی موجود میان مسئولان راه و ترابری استان های مختلف بر حجم نارضایتی های رانندگان افزوده است، تصریح کرد: تسریع دولت در رفع این ناهماهنگی ها عدالت در تقسیم بار در شبکه باربری را منظور خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه گزارش نهایی کمیته حمل و نقل در خصوص مشکلات کامیون داران به زودی در صحن علنی کمیسیون عمران مجلس با حضور وزرای راه و شهرسازی و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: خوشبختانه تاکنون بسیاری از موانع پیش روی فعالیت رانندگان رفع شده و به طور حتم در آینده نزدیک سایر مشکلات نیز از پیش پا برداشته خواهد شد.

تقویت ترانزیت بین المللی وضعیت شبکه حمل و نقل باری کشور را بهبود می بخشد

وی با تاکید بر اینکه باید با تقویت ترانزیت بین المللی شبکه حمل و نقل باری کشور را توسعه داد، افزود: در صورتی که شبکه ترانزیت بین المللی توسعه یابد توازنی میان ناوگان باری کشور و میزان بار موجود ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رایزنی با کشورهای مختلف با هدف از سرگیری مراودات با هدف تقویت شبکه حمل و نقل بین المللی باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، گفت: در این رابطه مجلس نیز از هیچ تلاشی چشم پوشی نخواهد کرد.

ارسال نظرات