آقاپور علیشاهی:

ترامپ اقتصاد ایران را مین گذاری کرده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با تقویت تیم اقتصادی دولت می توان از چاله های اقتصادی عبور کرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۱۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، معصومه آقاپور علیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به درخواست نمایندگان برای ترمیم و تقویت کابینه دولت، اظهار داشت: در نامه نمایندگان خطاب به رئیس جمهور بر ترمیم و تقویت کابینه تاکید شد و اعتقاد دارم که تقویت تیم اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: برای تقویت تیم اقتصادی شاید لازم باشد که مشاور خارجی در کنار تیم دولت قرار گیرد و برای جنگ اقتصادی ستادی با حضور تمام وزرا از دفاع، امور خارجه تا بهداشت تشکیل شود تا برای حضور در جنگ اقتصادی استراتژیک و برنامه کاملی برای آینده کشور طراحی کرد.

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: تقویت و ترمیم کابینه دولت کار یک نفر نیست و یک نفر به تنهایی نمی‌تواند از عهده تقویت تیم اقتصادی دولت برآید.

وی با اشاره به انتقاد از عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی، اظهار داشت: الان زمان گلایه از عملکرد وزارت اقتصاد و بانک مرکزی نیست، گرانی ها و نابسامانی ها انجام شده و همه اتفاقات افتاده است اکنون زمان جنگ اقتصادی و پرداختن به استراتژیک است لازم داریم فردی شجاع برای عبور از چاله های کوتاه اقتصادی انتخاب کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نیاز به مشاوران قوی در کنار تیم اقتصادی دولت داریم، تاکید کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا اقتصاد ایران را مین گذاری کرده است بنابراین باید با استراتژیک مشخص و قوی از این بحران عبور کرد.

ارسال نظرات