کاظم زاده خبر داد

دغدغه رانندگان رفع می شود

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از ایجاد سامانه ثبت و ضبط بار در سیستم حمل و نقل کشور خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این سیستم بی عدالتی در تقسیم بار از بین می رود.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۰۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
 
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، شادمهر کاظم زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس با هدف بررسی مشکلات کامیون داران، گفت: این جلسه با حضور نماینده کامیون داران، مسئولانی از وزارت خانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، پلیس راه و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد.

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و چرداول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بیشترین اعتراض کامیون داران در این جلسه بی عدالتی در تخصیص بار بوده است، تصریح کرد: متاسفانه برخی که کامیون دار واقعی نیستند با ارایه سند خودرو سهمیه بار اخذ می کنند که این خود بی عدالتی هایی را در سیستم تقسیم بار رقم زده است.

سامانه ثبت بار برای ایجاد عدالت در تقسیم بار عملیاتی می شود

کاظم زاده با تاکید بر اینکه ایجاد سامانه ای برای ثبت و ضبط هر نوع باری در سیستم حمل و نقل از جمله پیشنهادات نمایندگان برای رفع اعتراضات کامیون داران بوده است، افزود: با ایجاد این سیستم مسیرهای عبوری ناوگان باری کشور علاوه بر نوع بار و شخص راننده ثبت شده و این خود عاملی برای رعایت عدالت در میان رانندگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد سامانه مذکور باید از نظرات سازمان راهداری، شرکت های حمل و نقلی، انجمن کامیون داران و انجمن رانندگان استفاده شود، گفت: در این جلسه مقرر شد کارگروهی در بدنه دولت پیگیر اجرای این سامانه شود.

سامانه ثبت بار تا دو هفته آتی اجرایی می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: نشست بعدی این کمیته در هفته آتی با محوریت رسیدگی به مشکلات کامیون داران برگزار خواهد و در آن از عملکرد دولت برای ایجاد سامانه مذکور سوال خواهد شد.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در جلسه مذکور مقرر شد سامانه الکترونیکی ثبت بار ظرف دو هفته پیش رو اجرایی شود.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار