خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرروش استان همدان خیرین مدرسه ساز را پیشگامان در عرصه تربیت دانست و گفت: خیرین مدرسه ساز در مسئله تربیت کار انبیای الهی است نقش بزرگ دارند و مجاهدان طریق الی الله است.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۹۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

خیرین مدرسه ساز پیشگامان در عرصه تربیت هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد پورداود مروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان با تقدیر از تلاش های خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت: هیچ قلمی را یارای توصیف کار و تلاش خیرین مدرسه ساز نمی‌شود چراکه این اقدامات بسیار ارزشمند و اثرگذار است .

وی با بیان اینکه در کشور ایران موضوع اسلامیت و علم و دانش از دورانهای گذشته مو‌رد توجه بوده است، گفت: جامعه ایران جامعه‌ای نیک اندیش است که از دوران های گذشته به این علم و دانش و تعلیم تربیت اهتمام ویژه داشته که خیرین مدرسه ساز مصداق بارز این نیکوکاری و نیک اندیشی هستند.

مدیرکل آموزش و پرروش استان همدان با اشاره به اینکه توجه به مدرسه سازی در کشور قدمت دیرینه داشته و راه اندزای مدارس در دوران معاصر هم صورت گرفته است، افزود : با ایجاد انقلاب اسلامی تحولی شگرف در این خصوص شکل گرفت به طوری که در سال 78 در جامعه به منصه ظهور و بروز رسید و جامعه خیرین به کمک آموزش و پرورش آمد.

وی با اشاره به فلسفه تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز عنوان کرد: ساخت و توسعه فضای آموزشی با آگاه سازی مردم به امر مدرسه سازی ، اشاعه فرهنگ نیکوکاری و تجلیل و تکریم از اقدامات خیرین از جمله اهداف برگزای جشنواره و تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز است.

پورداود خیرین مدرسه ساز را پیشگامان در عرصه تربیت دانست و بیان کرد: خیرین مدرسه ساز در مسئله تربیت کار انبیای الهی است نقش بزرگ دارند و مجاهدان طریق الی الله است چراکه با دستی مدرسه و با دستی دیگر انسان را می سازند که این انسان ها در تاریخ می درخشند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات خیرین مدرسه ساز یادآور شد: شما شجره قدرتمند و مقدس نظام هستید که با ایثارگری و عبور از مسائل مادی به فلسفه وجودی خود پی بردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات