خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی آذربايجان غربي:

کشف بيش از 237 ميليارد ريال کالاي قاچاق در مرزهای آذربايجان غربي

فرمانده مرزباني استان آذربايجان غربی از کشف 237 ميليارد 541 ميليون ريال کالاي قاچاق در 3 ماه گذشته توسط ماموران مرزباني در سطح حوزه استحفاظي استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۸۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

عزت الله رشیدیان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، استفاده از تجهیزات مناسب مرزی با بهره گیری از توان رزمی عملیاتی بالا را  از اصول اجرای عملیات های مرزی در مرزبانی استان خواند و افزود: 237 میلیارد 541 میلیون ریال کالای قاچاق طی 3 ماه گذشته توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی استان کشف و ضبط شده است.

وی خاطر نشان ساخت: در یک ماهه گذشته 62 میلیارد 606 میلیون ریال کالای قاچاق از قبیل سیگار، البسه،سوخت،اقلام پزشکی،کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشت ، نقره جات توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، حمایت از کالای ایرانی را از اولویت های مهم این فرماندهی برشمرد و گفت: کشف کالای قاچاق صرفاً نمی‌تواند در سالم سازی اقتصاد مؤثر باشد بلکه باید مانع از ورود این نوع کالاها به کشور شویم.

رشیدیان ، ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه مرزنشینان با مرزبانان در برقراری امنیت نوار مرزی استان، خاطرنشان کرد: توسعه بخش کشاورزی و دامداری در مناطق مرزی، اجرای طرح‌های پیشگیری و مبارزه با جرائم مرزی و تعامل بسیار خوب مرزنشینان و فعالیت قانون مدارانه آنها، از مهم ترین عوامل مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه در سطح مرزها است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار