خبرهای داغ:
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان خبر داد

احداث 182 مترمربع فضای آموزشی به همت خیرن مدرسه‌ساز همدان

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان گفت: به همت خیرن مدرسه ساز استان 182 متر مربع فضای آموزشی ساخته شده است که در این خصوص 860 نفر خیر همکاری داشته و 190 خیر به طور مستقیم اقدام به مدرسه سازی در قالب 267 پروژه با یک هزار و670 کلاس درس کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۷۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

احداث 182 متر مربع فضای آموزشی به همت خیرن مدرسه ساز استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی فراهانی در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز نقش خوبی در تأمین فضاهای آموزشی کشور انجام داده است، اظهار داشت: این جشنوراه در 19 منطقه آموزشی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه 38 درصد فضای آموزشی در کل کشور به همت خیرین احداث شده است، گفت: بعد از 20 سال تلاش و همدلی، 20 سال مشارکت در کار خیر و 20 سال دغدغه تحصیل فرزندان، واحدهای آموزشی به همت خیرین ساخته شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با اشاره به اینکه همدان در رتبه‌بندی ساخت مدارس توسط خیرین در جایگاه نسبتاً خوبی قرار دارد، تصریح کرد: امیدواریم در این خصوص استان همدان در رتبه‌های بالاتر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور 5 متر است، گفت: به همت، تلاش و همدلی خیرین مدرسه ساز و مشارکت آنها در ساخت و تجهیز مدارس، سرانه فضای آموزشی در همدان به 6 مترمربع رسیده است.

فراهانی یادآور شد: به همت خیرن مدرسه ساز استان 182 متر مربع فضای آموزشی ساخته شده است که در این خصوص 860 نفر خیر همکاری داشته و 190 خیر به طور مستقیم اقدام به مدرسه سازی در قالب 267 پروژه با یک هزار و670 کلاس درس کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در طول 20 سال میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز استان همدان با وجود رکود اقتصادی کشور، رشد فزاینده‌ای داشته است، تصریح کرد: این میزان از حدود 500 میلیون تومان در سال 1377 به بیش از 30میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از کمک های خیرین مدرسه ساز یاداور شد : بر خلاف تصور عده ای که گاها از بدنه اموزش پروش هستند که نیاز به ساخت مدرسه نداریم ولی به سبب دوشیفتی بودن مدارس، مدارس تخریبی و رشد جمعیت ما همچنان به کمک های خیرین در جهت ساخت و نوسازی مدارس نیازمندیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار