خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی:

تقویت روحیه انقلابی و جهادی از اهداف برگزاری کنگره شهدا

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی گفت: ایجاد بستر مناسب جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی، ابلاغ پیام شهدا، تقویت روحیه استکبار ستیزی، تقویت روحیه انقلابی و جهادی و شهادت طلبی از جمله اهداف برگزاری کنگره شهداست.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۲۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 2هزار شهید استان که با حضور عابدی فرماندار قاینات و سرهنگ برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) و جمعی از مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری قاین برگزار شد با بیان اهداف  برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید استان گفت: تجلیل از مقام والای شهیدان به عنوان مفاخر ارزشی نظام جمهوری اسلامی ایران، ثبت و نشر دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان، معرفی الگوهای ارزشی دفاع مقدس، ایجاد بستر مناسب جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی، ابلاغ پیام شهدا، تقویت روحیه استکبار ستیزی، تقویت روحیه انقلابی و جهادی و شهادت طلبی از جمله اهداف برگزاری کنگره شهداست.

وی با بیان این که کنگره شهدا فرصتی برای معرفی استان است گفت: در همین راستا اجلاسیه هایی با حضور اقشار مختلف برگزار خواهد شد.

اسماعیلی یکی از اقدامات شهرستانها را در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا، برگزاری یادواره ها و محفل شهدایی برشمرد و گفت: در کنگره شهدا برنامه های وسیع فرهنگی، اجتماعی، خدمات رسانی، بصیرتی، نظامی، اعتقادی و ... پیش بینی شده است .

جانشین سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر این که از ظرفیت مردم در برگزاری این کنگره باید استفاده کرد گفت: آنچه برای ما مهم و ارزشی است استفاده از توان مردم در برگزاری این کنگره است.

وی استفاده از ظرفیت مدارس، دانشگاهها، مساجد، دانش آموزان و فرهنگیان را در اجرای برنامه های فرهنگی و در راستای اهداف کنگره شهدا را بسیار مهم دانست و گفت: از توان تمام اقشار مختلف مردم و همچنین مشارکت آنها در کنگره ملی سرداران شهید باید بهره برد.

در این جلسه سرهنگ برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) وسرهنگ هزاری فرمانده ناحیه قاینات نیز با ارائه بیاناتی بر اهمیت این برنامه مهم فرهنگی در استان تاکید و خواستار همکاری مسئولین و مردم در برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم در سطح استان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها